دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 شهريور 1399 - 15:10
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان:

نسل جوان باید مدافع راستین دفاع از ارزش‌های اسلامی باشد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: نسل جوان باید به عنوان مدافعانی راستین در صحنه دفاع از ارزش‌های اسلامی حضور پیدا كنند.
کد خبر : 512616
photo_۲۰۲۰-۰۹-۰۵_۱۰-۲۰-۵۰.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لارستان، مهدی زارع در جلسه علمی با موضوع جامعه‌پذیری فرهنگ عاشورا در مدارس و دانشگاه‌ها که به‌همت حوزه فرهنگی آموزشکده سمای دانشگاه آزاد اسلامی لارستان به‌صورت آنلاین برگزار شد، اظهار کرد: نسل جوان باید قدرت بصیرت و درک راز ماندگاری قیام حسینی را پیدا كرده تا خود به عنوان مدافعانی راستین در صحنه دفاع از ارزش‌های اسلامی حضور پیدا كنند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان ادامه داد: امروزه فضای سنگین رسانه‌ای علیه قیام جهانی امام حسین علیه‌السلام توسط ایادی استكباری نظام سرمایه‌داری، انجام شده تا نسل جوان مسلمان از ارزش‌های خود دست كشیده و راه برای نفوذ در این جوامع هموار شود.


زارع ادامه داد: اگر تاكنون ستون جبهه مقاومت در برابر شیاطین بین‌المللی شكل گرفته است؛ ناشی از اعتقادات جوانان به باورهای اصیل و شناخت فلسفه قیام عاشورا بوده و تزلزل در این باورها می‌تواند مانند موریانه  شالوده اعتقادی جوامع اسلامی را سست كند.


وی افزود: امروزه هزاران سرباز سایبری از تیرانا تا حیفا و از ریاض تا لندن با میلیاردها دلار هزینه، به‌منظور فعالیت در فضای مجازی و سست كردن اصول اعتقادی و ایجاد شبهه در نسل جوان كشور فعال هستند كه ضروری است به جوانان هشدارهای لازم و عالمانه داده شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان از همه همكاران خواست با بررسی فرهنگ عاشورا و شناخت آن به نسل جوان، مانع از بحران هویت و رسوخ‌پذیری بین جوانان و فرزندان برومند جامعه اسلامی شوند.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته