دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 شهريور 1399 - 15:05
بروجردی در بوشهر تأکید کرد؛

لزوم تقویت ارتباطات با مراکز علمی برای شکل‌گیری اتحادیه دانشگاه‌های خلیج‌فارس

معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت:‌ با برگزاری دو اجلاس در گذشته درباره اتحادیه دانشگاه‌های خلیج‌فارس، کلیت این امر انجام شده و فقط باید ارتباطات را تقویت کرد.
کد خبر : 513762
DSC_7471 (Copy).JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر، علاءالدین بروجردی صبح امروز در دیدار با آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه توانمندی‌های علمی بالفعل جمهوری اسلامی ایران عامل مهمی در برقراری ارتباطات با دیگر کشورها خواهد بود، اظهار کرد: حلقه علمی، عاملی قابل اتکا در زنجیره ارتباطات و تعامل با کشورهای منطقه است.




**بیشتر بخوانید:


ترغیب کشورها برای بیداری اسلامی با اتحاد دانشگاه‌های حوزه خلیج‌فارس


بازدید معاون بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی از مجتمع آموزشی واحد بوشهر




به گفته معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی، اتحادیه زمانی شکل می‌گیرد که ارتباط متعددی با مراکز علمی برقرار شود و همکاری‌ها در حرکت علمی توافقی شکل جدیدی به خود می‌گیرند.


وی افزود: پیشنهاد ایجاد دبیرخانه اتحادیه دانشگاه‌های حوزه خلیج‌فارس بسیار حائز اهمیت است. باید با فعالیت‌های تأثیرگذار عملیاتی به کشورهای همسایه اطمینان داد که ایران خطر و تهدیدی چالش‌زا برای امنیت آنان نیست. با برگزاری دو اجلاس در گذشته درباره اتحادیه دانشگاه‌های خلیج‌فارس، کلیت این امر انجام شده و فقط باید این ارتباطات را تقویت کرد.


سفر معاون بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی به بوشهر


معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی با ابراز خرسندی از حضور در سنگر مقدس علم و دانش این دانشگاه گفت: آمریکایی‌ها سالانه چند هزار جوان از کشورهایی مختلف را بورسیه و آنان را تبدیل به عناصر آمریکا دوست می‌کنند که اگر در این زمینه غفلت کنیم، قطعاً در آینده با عناصری در کشورهای همسایه روبه‌رو خواهیم شد که مقابل امنیت و منافع ملی جمهوری اسلامی ایران قرار می‌گیرند.
بروجردی با بیان اینکه دغدغه مهم امروز کشور مسئله اقتصاد است، تصریح کرد: باید تحول مهمی در این زمینه انجام شود؛ چراکه رهاکردن ظرفیت‌ها فرصت‌سوزی بزرگ محسوب می‌شود.


انتهای پیام/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته