دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در شبکه دو سیما روایت می‌شود؛

قصه شنيدنی پيرمردی كه در ٩٠ سالگی دكترا گرفت

نوزدهمين قسمت از برنامه تلویزیونی «مكث»، قصه پيرمردی روایت می‌شود كه در ٩٠ سالگی دكترا گرفت.
کد خبر : 513342
6a8ebcfa-2ec6-4fb0-bf3b-352175781975.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی برنامه تلویزیونی «مکث»،  نوزدهمين قسمت از سری سوم این برنامه «مكث» سه‌شنبه شب ساعت ١٩:٤٥ از شبكه دو سيما پخش خواهد شد. در هفته سوم از فصل جديد اين برنامه كه ويژه ماه محرم تهيه شده، گيتی خامنه مجری و راوی خواهد بود. در اين برنامه  خامنه ميزبان زن و مرد پا به سن گذاشته‌ای است كه طی ماجراهای جالبی ادامه تحصيل داده‌اند.‌


حسن شهرياري پيرمرد ٩٠ ساله‌ای است كه به تازگی و با معدل بالای ١٩ مدرك دكترا گرفته است. فرخنده تاج‌آبادي ديگر مهمان برنامه نيز تا پانزده سالگي بيسواد بوده اما در اين سن تصميم می‌گيرد سواد بياموزد و تا مرحله كارشناسی ارشد پيش رفته و حالا سردبير يك مجله پرمخاطب است و در كارهای فرهنگي پيشقدم. روايت امشب برنامه «مكث» درباره عشق به آموختن و يادگيری است كه سن و سال نمی‌شناسد و به قول شاعر می‌تواند ز گهواره تا گور  ادامه داشته باشد.



سری جديد برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی كه در ماه مبارك رمضان پخش شد، قصه‌ها و روايات جذاب آدم‌ها از يك موقعيت خاص به سمت حال خوب را روايت كرده و سراغ ماجراهای اجتماعی می‌رود. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت ميان هنرمندان و صاحبان داستان‌های اجتماعی جذاب ضبط و پخش می‌شود.


 انتهای پیام/4104/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته