دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 شهريور 1399 - 10:20
با صدور حکمی صورت گرفت؛

انتصاب سرپرست اداره کل توسعه خدمات سلامت دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی در حکمی سرپرست اداره کل توسعه خدمات سلامت معاونت علوم پزشکی این دانشگاه را منصوب کرد.
کد خبر : 513066
0u_4.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، عزیز جوانپور با صدور حکمی حمیدرضا شامخی را به‌عنوان سرپرست اداره کل توسعه خدمات سلامت معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی منصوب کرد.


در حکم جوانپور خطاب به شامخی آمده است: نظر به پیشنهاد معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی و مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به‌موجب این حکم به مدت یک سال به‌عنوان سرپرست اداره کل توسعه سلامت حوزه معاونت علوم پزشکی استان آذربایجان‌شرقی منصوب می‌شوید. امید است با اتکا به خداوند متعال و با رعایت دقیق ضوابط و مقررات دانشگاه آزاد اسلامی در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.


به گزارش آنا، حمیدرضا شامخی عضو هیئت علمی دانشگاه ‌آزاد اسلامی واحد تبریز با مرتبه علمی استادیار بوده و دارای بورد تخصصی پزشکی اجتماعی، طب و پیشگیری از دانشگاه علوم پزشکی تبریز است.


وی ترجمه چند عنوان کتب مرجع دانشگاهی در رشته پزشکی، چاپ چند عنوان مقاله در مجلات معتبر علمی و پژوهشی و حضور و ارائه مقالات متعدد در کنفرانس‌های ملی علمی و پژوهشی را در کارنامه علمی خود دارد.


شامخی پیش از این ریاست اداره توسعه آموزش بالینی بیمارستان امام سجاد علیه‌السلام و مسئولیت EDO دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز را عهده‌دار بوده است.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته