دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 شهريور 1399 - 10:15

پشت پرده استعفای گل‌محمدی؛ پای پول در میان است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از مبلغ قرارداد خود رضایت ندارد و از این‌رو باشگاهش را تحت فشار قرار داده است.
کد خبر : 513057
1444.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، یحیی گل‌محمدی برای چهارمین بار در سه ماه اخیر علیه مدیریت باشگاه پرسپولیس موضع‌گیری تندی کرد با این تفاوت که او این بار مدعی شد طی ارسال نامه‌ای به باشگاه بعد از لیگ قهرمانان از جمع سرخپوشان کناره‌گیری خواهد کرد.


تهدیدی که بسیار بعید است به صورت رسمی عملی شود چرا که در فوتبال ایران سابقه نداشته مربیان ایرانی از سمت خود رسماٌ استعفا دهند تا پولی گیرشان نیاید!


اینکه چرا گل‌‌محمدی چنین موضعی علیه مدیریت باشگاه گرفته مهمترین دلیل آن رقم قراردادش است که مورد رضایت وی نیست. او در نیم فصل و قبل از آمدنش به پرسپولیس از مدیریت وقت این باشگاه خواست دستمزد 8 میلیاردی برای این فصل در نظر بگیرد که با خواسته‌اش موافقت نشد و قرارداد این فصل او 6 میلیارد تومان به ثبت رسید.


در حال حاضر که بازیکنان اسمی پرسپولیس به خاطر بند‌های موجود در قراردادشان به دنبال افزایش رقم قرارداد خود هستند، یحیی گل‌محمدی از طریق مدیربرنامه‌هایش چنین درخواستی را از مدیریت باشگاه پرسپولیس داشته است.


در حقیقت گل‌محمدی خواستار افزایش چشمگیر قراردادش است چرا که مدعی شده به خاطر پرسپولیس پیشنهادات خوبی را از تیم‌های سپاهان و گل‌گهر رد کرده است.


با جوی که سرمربی پرسپولیس قبل از بازی‌های مهم تیمش در لیگ قهرمانان به راه انداخته هیچ بعید نیست با خواسته‌اش موافقت شود. از این جهت که مدیریت این باشگاه به خوبی نشان داده که در مقابل تهدیدات بازیکنان و مربیان نرمش بسیاری دارد. موردی که این روز‌ها نهایت سوء استفاده از آن در پرسپولیس می‌شود. آن هم در شرایطی که در اکثر تیم‌های دنیا شاهد این هستیم که بازیکنان و مربیان به خاطر شیوع ویروس کرونا و وضعیت مالی بد باشگاه‌ها، قرارداد‌های خود را کاهش می‌دهند.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته