دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 شهريور 1399 - 17:15
علی علیپور:

رقم پیشنهادی‌ام به باشگاه 10 میلیارد تومان نیست/ تکلیفم با پرسپولیس تا فردا روشن می‌شود

مهاجم تیم پرسپولیس گفت: به باشگاه پیشنهاد 10 میلیارد تومانی ندادم و تکلیفم با پرسپولیس تا فردا روشن می‌شود.
کد خبر : 512664
32007.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، علی علیپور پس از خروج از باشگاه پرسپولیس درباره جلسه‌اش با مدیران باشگاه اظهار کرد: سیستمی که باشگاه می‌خواهد با بازیکنان جلو ببرد، شفاف‌سازی شد و این موضوع یک دنیا می‌ارزد. مدیران باشگاه نظراتی دادند که من و وکیلم هم نظرات خود را گفتیم. قرار است در نشست هیئت مدیره باشگاه در این باره صحبت شود و باشگاه خبرش را بدهد.


وی در واکنش به پیشنهاد نجومی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس تصریح کرد: دوست ندارم وارد بحث حقوقی شوم. صحبت‌های دوستانه خوبی انجام شد و همه چیز شفاف بود. دیگر شبهه‌ای باقی نمی‌ماند. من 6 سال با همه شرایط در پرسپولیس بودم و همه اسناد مالی هم رسانه‌ای شد. بازیکنانی در ایران می‌روند و می‌آیند که من قضاوتی در این باره نمی‌کنم، اما همیشه می‌گوییم اشتباه شده و رفت. همین حرف باعث می‌شود بازیکن بتواند شکایت کند و دو برابر پولش را بگیرد.کاری به خودم ندارم، چون برای باشگاه پرسپولیس کلاس نمی‌گذارم.


مهاجم تیم پرسپولیس افزود: من مدیون این هواداران هستم و کمک باشگاه پرسپولیس، هواداران، مربیان و بازیکنان بود که ما را بزرگ کرد. با این حال باید به بازیکنان ایرانی توجه شود. چرا بازیکنان دیگر بیایند و بروند، شکایت کنند و دوبرابر پول بگیرند؟ چرا بازیکنان ایرانی در این شرایط اقتصادی باید در فشار باشند؟


وی در مورد اینکه در پرسپولیس می‌ماند یا خیر، عنوان کرد: این موضوع به باشگاه بستگی دارد. باشگاه پرسپولیس نظراتش را داده و شرایط خودش را دارد. با وکیلم صحبت کردم و قرار است باشگاه خبرش را بدهد. به حاشیه‌ها کاری ندارم. 6 سال در پرسپولیس بوده‌ام و اگر بمانم می‌شود 7 سال.


علیپور درباره پیشنهاد 10 میلیارد تومانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس عنوان کرد: شما عدد دقیق دارید؟ چنین چیزی را شنیدید که اگر صحت داشته باشد، باشگاه باید شفاف‌سازی کند و همه چیز را با سند و مدرک بگوید.


علیپور در مورد افزایش قرارداد یکی از بازیکنان از  یک و نیم میلیارد تومان به 6 میلیارد و 500 میلیون تومان برای دو فصل عنوان کرد: شما می‌توانید از سال اول حضورم در پرسپولیس در این باره شفاف‌سازی کنید، اما چنین چیزی نیست.


انتهای پیام/4048/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته