دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 شهريور 1399 - 15:28
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس - مینودشت مطرح کرد؛

لزوم برنامه‌ریزی و تدوین استراتژی مناسب برای پیشبرد اهداف دانشگاه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس - مینودشت گفت: در مدیریت جدید این دانشگاه باید برنامه‌ریزی جدید انجام و استراتژی مناسب برای پیشبرد اهداف تدوین شود.
کد خبر : 512914
637020641103205626_lg.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مینودشت، احمد مهرابیان در آیین معرفی رئیس دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس - مینودشت با قدردانی از تلاش‌های آذر اسکندری سرپرست سابق واحد مینودشت اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبد کاووس - مینودشت و مرکز گالیکش که زیر پوشش این واحد دانشگاهی است، یکی از قطب‌های آموزشی استان گلستان هستند که با ادغام مدیریت این دو واحد نیاز است برنامه‌ریزی جدید انجام و استراتژی مناسب برای پیشبرد اهداف تدوین شود.


وی بیان کرد: با دمیده‌شدن روح معنویت، مدیریت مشارکتی در دانشگاه آزاد اسلامی تکامل یافته و به مدیریت جهادی تبدیل شده است و برای نخستین بار مقام معظم رهبری در سال 93 این نوع مدیریت را بیان فرمودند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس - مینودشت به تشریح 10 شاخص بیان‌شده از سوی رهبری در مورد مدیریت جهادی پرداخت و راهکارهای بومی‌شدن این شاخص‌ها را در دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس - مینودشت اعلام کرد.


مهرابیان عنوان کرد: موفقیت‌های کسب‌شده در واحد گنبدکاووس ناشی از همین تفکرات است؛ بنابراین با استفاده از نیروهای انسانی و امکانات مشترک واحد گنبدکاووس و مینودشت می‌توان شرایط موجود پردیس مینودشت را بهبود بخشید.


 آذر اسکندری رئیس سابق واحد مینودشت نیز در این جلسه گفت: مهر سال 96 دانشگاه مینودشت را با بدهی زیاد،  22 عضو هیئت علمی، 20 کارمند و 600 دانشجو  تحویل گرفتم.



وی خاطرنشان کرد: نخستین کاری که انجام شد، پیگیری رشته پرستاری و بهداشت عمومی بود و این رشته به نام واحد مینودشت سند خورده است و تمام راه‌ها را رفته‌ایم و امیدوارم بعد از این، مسئولان حاضر کار را به نتیجه برسانند.


اسکندری یکی از اقدامات خود را  اخذ و تصویب رشته‌های پرطرفدار دانست و افزود: رشته حقوق، روانشناسی، علوم ورزشی، مهندسی مکانیک  و شهرسازی، آموزش ابتدایی و کارشناسی ارشد میکروبیولوژی  را  برای واحد مینودشت راه‌اندازی کردیم و اکنون پرونده 50 نفر را برای ثبت نام رشته  آموزش ابتدایی تحویل گرفته‌ایم.


وی یکی از مشکلات بزرگ دانشگاه آزاد مینوشت از زمان تأسیس تاکنون را آب شرب عنوان کرد و گفت:  آب دانشگاه با تانکرتأمین می‌شد که با پیگیری‌های دانشگاه و مسئولان شهرستانی و استان و شخص وزیر نیرو، این مسئله مراحل آخر خود را سپری می‌کند و 280 میلیون تومان برای لوله‌کشی و پمپاژ آب، امتیاز را گرفته‌ایم که امیدوارم من بعد پیگیری شود.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته