دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مرداد 1399 - 14:31
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مینودشت:

مدیر گروه‌های آموزشی برای جذب دانشجو تلاش کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت تأکید کرد که مدیر گروه‌های آموزشی برای جذب دانشجو تلاش کنند و در رفع مشکلات دانشجویان پاسخگوی آنان باشند.
کد خبر : 505850
IMG_6680.JPG

به‌ گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مینودشت، آذر اسکندری صبح امروز در جلسه مدیر گروه‌های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت اظهار کرد: سال‌های گذشته برنامه‌ریزی‌های خوبی برای جذب دانشجو داشته‌ایم و امیدواریم  با توجه به شرایط پیش آمده و بیماری کرونا و مشکلاتی که ایجاد شده امسال هم بتوانیم دانشجوی زیادی جذب کنیم.


وی مسئولیت مدیر گروه‌های آموزشی را با توجه به ارتباط مستقیم  و چهره‌به‌‌چهره آنان با دانشجویان بااهمیت قلمداد و اظهار کرد: مدیران گروه  هفته‌ای یک روز در دانشگاه حضور داشته باشند تا ارتباط با دانشجو حفظ شود و در پاسخگویی و رفع مشکلات دانشجویان تلاش کنند تا آنان بتوانند با خیالی آسوده به‌تحصیل در دانشگاه مشغول شوند.


این مسئول حضور پررنگ مدیران گروه و اعضای هیئت علمی در دانشگاه و کیفیت آموزشی را مهم‌ترین رسالت آموزشی دانشگاهیان عنوان کرد و افزود: فضای کنونی دانشگاه‌ها در جذب دانشجو  رقابتی است و با وجود اینکه تبلیغات و جذب دانشجوی جدید از مسئولیت مدیران گروه نیست؛ اما انتظار دارم که در این زمینه تلاش کنند تا دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب اصلی داوطلبان و خانواده‌ آنان برای فرزندان‌شان باشد.


رئیس  دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت گفت: نسخه شفا‌بخش برای دانشگاه جذب دانشجو است و باید از تمام توانمندی‌ها و قابلیت‌های موجود برای این کار استفاده کرد.


به‌گزارش آنا، در پایان این جلسه، مدیران گروه و اعضای هیئت علمی به‌ بیان دیدگاه و نکته نظرهای خود درباره جذب دانشجو پرداختند.


انتهای پیام/۴۱۱۷/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته