دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 شهريور 1399 - 14:53
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان:

مسئولیت دانشگاه آزاد اسلامی معرفی اسلام ناب به‌معنای واقعی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با تمام توان خود آمده است تا اسلام ناب را آن‌گونه که هست به‌معنای واقعی معرفی کند و آن زمان رشد دنیا و آخرت، رشد مادیات و معنویات را به همراه خواهد داشت.
کد خبر : 512881
IMG_2837.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مینودشت، حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری در آیین معرفی رئیس دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس - مینودشت اظهار کرد: اگر امروز بتوانیم برای تعالی دانشگاه آزاد اسلامی یک قدم برداریم، در حقیقت برای تعالی نظام اسلامی قدم برداشته‌ایم و در واقع دانشگاه آزاد اسلامی با تمام توان خود آمده است تا اسلام ناب را آن‌گونه که هست، به‌معنای واقعی معرفی کند و آن زمان رشد دنیا و آخرت، رشد مادیات و معنویات را به همراه خواهد داشت.


به گفته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان، نظام اسلامی تنها نظامی است که پرچم اسلام ناب را در دنیا برافراشته و نیت امروز دانشگاه آزاد اسلامی نیت امامین انقلاب است.


وی با اشاره به مشکلات پیش‌آمده در واحد مینودشت ادامه داد: بهمن سال 97 پس از ماه‌ها بررسی کارشناسانه و دقیق در زمینه حل مشکلات و برگشت به زمان‌های اوج واحد مینودشت در هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان این تصمیم گرفته شد تا این واحد با واحد گنبدکاووس ادغام شده و مدیریت آن به‌صورت مشترک انجام گیرد و واحد مینودشت مانند سابق به فعالیت خود ادامه دهد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: شهر مینودشت در استان گلستان به یک شهر انقلابی و ولایی معروف است و این موضوع را مردم مینودشت در انتخابات‌ ثابت کرده‌اند که چگونه در مسیر انقلاب و ولایت قرص و محکم ایستاده‌اند و این تصمیم ما هم برای کمک به واحد مینودشت بوده و این طرح ادغام موقت است و انتظار ما از مردم این شهر این است که با تمام توان ما را برای رسیدن به اهداف خود که پیشرفت این واحد دانشگاهی و بازگشت به روزهای اوج است، یاری کنند.


طاهری عنوان کرد: با ادغام این واحد دانشگاهی از امروز واحد مینودشت می‌تواند در تمام رشته‌های واحد گنبدکاووس دانشجو بپذیرد و انتظار دارم مسئولان شهرستان مینودشت نیز در این راستا ما را از قبل بیشتر یاری کنند تا شاهد استقبال بیشترمردم این شهر و جذب دانشجوی بیشتر باشیم.


راه پیشرفت؛ مدیریت جهادی است


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گلستان هم در این جلسه بیان کرد: با همت، تلاش و مدیریت جهادی می‌توانیم به راه پیشرفت بازگردیم و درواقع اگر رشد از درون اتفاق بیفتد، بسیار سریع‌تر می‌توان به آن نتیجه دلخواه که حل مشکلات است، دست پیدا کنیم و این دور از ذهن نیست.


حجت‌الاسلام محمد ذوالفقاری با بیان اینکه طرح ادغام یک نظر کارشناسی است، اضافه کرد: همه باید به این نظر کارشناسی احترام بگذاریم و آن را بپذیریم تا واحد مینودشت از زیان‌دهی به مرحله سوددهی و ترقی برسد.


وی از تلاش‌های تمام کسانی که در راه‌اندازی و پیشرفت این واحد دانشگاهی تلاش کردند و از تلاش‌های آذر اسکندری  قدردانی و تشکر کرد.


رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان نیز در این جلسه با بیان اینکه واحد مینودشت مشکلات مالی زیادی داشت، خاطرنشان کرد: نیاز داشتیم تغییری ایجاد کنیم که این دانشگاه مجدداً احیا شود و هدف از ادغام این بود که واحد مینودشت سر جای خودش باقی مانده و قوی‌تر شود.


حسین عجم‌نوروزی ادامه داد: نخستین  مزیت این ادغام  پرداخت به‌موقع حقوق و مزایای اعضای هیئت علمی و کارمندان واحد مینودشت و جلوگیری از فروش املاک ما در مینودشت است به‌شکلی که بدهی واحد مینودشت برطرف شود و اطمینان می‌دهیم که واحد مینودشت جذب دانشجوی بهتر و وضع مالی مناسبت بادوام‌تر و معتبرتر از قبل داشته باشد.


به گزارش آنا، در این جلسه از تلاش‌های آذر اسکندری قدردانی شد و در حکمی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، احمد مهرابیان به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس - مینودشت و سیدمحمود میرزایی به‌عنوان سرپرست پردیس مینودشت معرفی شدند.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته