دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 شهريور 1399 - 09:55
برادرزاده اسامه بن‌لادن:

بایدن رئیس‌جمهور آمریکا شود حمله‌ای مشابه 11 سپتامبر رخ خواهد داد

برادرزاده اسامه بن‌لادن درباره انتخاب رقیب رئیس‌جمهور کنونی آمریکا در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری این کشور هشدار داد.
کد خبر : 512748
2e63194e-ea4e-4f86-aea5-7aef191d9774.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از العربیه، «نور بن‌لادن» برادرزاده سرکرده سابق القاعده و مغز متفکر حملات 11 سپتامبر به برج‌های دوقلوی سازمان تجارت جهانی در آمریکا درباره انتخاب جو بایدن به‌عنوان رئیس‌جمهور جدید آمریکا هشدار داد.


وی با بیان اینکه تروریست‌های داعش در سایه دولت باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و با حمایت‌های جو بایدن گسترش یافتند و به اروپا رسیدند، مدعی شد: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا با ریشه‌کن کردن تروریست‌ها و قبل از اینکه فرصت حمله داشته باشند، نشان داد از آمریکا و اروپا در برابر تهدیدات خارجی محافظت می‌کند.


برادرزاده «اسامه بن‌لادن» که در سوئیس زندگی می‌کند، خودش را در قلب آمریکا خواند و گفت: با اینکه متولد سوئیس هستم، ولی از ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا حمایت می‌کنم و آن را مهم می‌دانم.


نور بن‌لادن تأکید کرد: در آمریکا وضعیتی وجود دارد که افرادی همچون «ایلهان عمر»، نخستین زن مسلمان کنگره آمریکا فعالانه درباره این کشور نفرت‌پراکنی می‌کنند.


انتهای پیام/4106/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته