دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 شهريور 1399 - 14:21

موج صداقت و انتظار در چهره پیرزنی که در انتظار عزاداران حسینی اسپند دود می‌کند

تصویری از پیرغلامی که عاشقانه در انتظار رسیدن هیئت عزاداران حسینی در مسیر ایستاده و اسپند دود می‌کند در فضای مجازی منتشر شد.
کد خبر : 512603
12139942_629.jpg

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، برگزاری مراسمات محرم امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا شکلی دیگر به خود گرفته و باید مطابق آئین‌نامه‌های مصوب ستاد مقابله با کرونا عزاداری‌ها با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در فضای باز برگزار شود.


همین موضوع باعث شد تا بسیاری از عزاداری‌ها که در فضای کوچک منازل برگزار می‌شد لغو  و با یکدیگر تجمیع شود در محیطی باز برگزار شود. در همین راستا در عکسی که به تازگی کاربری در فضای مجازی به اشتراک گذاشته پیرزنی را نشان می‌دهد که سادگی و صداقت در چهره‌اش موج میزند و در انتظار رسیدن هیئت عزاداران حسینی در مسیر ایستاده و اسپند دود می‌کند؛ او عاشقانه مقدم سوگواران  حسین(ع) را بدین گونه گرامی میدارد.


این کاربر با انتشار عکسی نوشت: "او سالهاست که با صفا و صمیمیت و در نهایت سادگی عزاداران حسین(ع) را پذیراست. او "کوکب خانم" بانویی اهل" جاریان" از توابع شهرستان  نطنز است. زنی به غایت مهربان و از عاشقان حسین ابن(ع) علی...".



انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته