دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حال و هوای محرم در دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس

دهه اول محرم سپری شد و عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) همچون سالهای گذشته با آغاز این ماه جامه عزا به تن کردند و عاشقانه در غم فراق مولایشان اشک ماتم ریختند و مویه سر دادند.
کد خبر : 218225

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرعباس، دانشجویان و دانشگاهیان آزاد اسلامی در بندرعباس نیز با سیاه پوش کردن این دانشگاه و برگزاری مراسم سینه زنی، نوحه خوانی، تعزیه، سخنرانی و برگزاری زیارت عاشورا در مسجد و حسینیه این دانشگاه، این دهه را پر شور تر از سالهای گذشته ادامه داده و گرامی داشتند و با مولایشان تجدید میثاقی دوباره نمودند تا ارادت قلبی خود را به خاندان عترت و طهارت بیش از پیش به نمایش بگذارند.


در این برهه زمانی معنویاتی آموختند و درس های انسانیت و فداکاری بسیاری را فرا گرفتند.


استادان، کارکنان و دانشجویان همه همدل و همصدا بر گرد محفل عزای حسینی جمع شدند و با شور و اشتیاقی خودجوش و بی مزد به عزا داری پرداختند و نشان دادند که بی توقع کار کردن در راه رضای خدا چه لذت مضاعفی دارد وقتی که پس انداز مالی خود را در طبق اخلاص می گذارند تا با دادن نذری دل فقیری را شاد کنند و لبخندی را در نگاه کودکی معنا ببخشند.


ای کاش ایادی استکبار می دانستند سرزمینی که با نام و عشق حسین(ع) معطرشده است حسینی وار نیز می ماند و همه جوانان سینه چاک و عاشق حسین (ع) جان بر کف و کفن پوشان در این سرزمین ایستاده اند تا از آرمانهای نهضت عاشورایی دفاع کنند.


در زیر تصاویری را از برگزاری مراسم هیات عزاداران حسینی دانشگاه آزاد اسلامی را که با شور و شعور حسینی همراه است را مشاهده کنید.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته