دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 شهريور 1399 - 01:13
معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی دهاقان عنوان کرد؛

مشاوران تحصیلی چه تأثیری بر آینده دانش‌آموزان دارند؟

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان با بیان اینکه مشاوران تحصیلی بر آینده دانش‌آموزان تأثیر ماندگار دارند، گفت: مشاور تحصیلی وظیفه رهبری و هدایت دانش‌آموزان را برعهده دارد.
کد خبر : 512320
DSCN9242.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دهاقان، جمعی از مشاوران تحصیلی شهرستان شهرضا از دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان و خدمات علمی و آموزشی این دانشگاه بازدید کردند.


معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان در حاشیه این بازدید گفت: انسان در زندگی برای تصمیم‌گیری‌های بهتر نیاز به راهنمایی و مشورت با دیگران دارد و این نیاز در سنینی که فرد ناچار به انتخاب‌های مهم است بیشتر نمود پیدا می‌کند.



محمدعلی چیت‌ساز با بیان اینکه والدین در امر تحصیل فرزندانشان نقش بسیار مهمی دارند، اضافه کرد: اگر اطلاعات خانواده در این باره مکفی باشد، موجب پیشرفت فرد خواهند شد.


مشاور تحصیلی وظیفه هدایت دانش‌آموزان را برعهده دارد


وی خاطرنشان کرد: مشاور تحصیلی، وظیفه رهبری و هدایت دانش‌آموزان را برعهده دارد تا دانش‌آموز بتواند با موفقیت درس و تحصیل خود را بگذراند و به دانشگاه یا بازار کار گام بگذارد.


معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان مطرح کرد: این دانشگاه با بیش از 30 سال فعالیت علمی، آموزشی، فرهنگی و تربیتی نقش مهمی در تربیت نیروی متخصص داشته و یکی از افتخارات استان اصفهان و کشور است، دانشگاهی که به عنوان قطب مدیریت و جامعه‌شناسی و با برخورداری از تمامی مقاطع تحصیلی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.


انتهای پیام/4078/ 


انتهای پیام/

برچسب ها: مشاوران تحصیلی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته