دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مرداد 1399 - 14:23
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نی‌ریز خواستار شد؛

لزوم راه‌اندازی دفتر مشاوره تحصیلی و پایگاه انتخاب رشته

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز خواستار راه‌اندازی دفتر مشاوره تحصیلی و پایگاه انتخاب رشته در این واحد دانشگاهی شد.
کد خبر : 507417
دکتر رئیس السادات.jpg


به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نی‌ریز، سیدمحمدرضا رئیس‌السادات صبح امروز در نشست کمیته جذب دانشجو که با حضور اعضا و مدیران کارگروه‌های اجرایی، فضای مجازی، ایجاد محتوا و برنامه‌ریزی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز برگزار شد با تأکید بر به‌کار بستن تمام همت و توان برای جذب دانشجو و استفاده از راهکارهای نوین و جذاب در این زمینه، راه‌اندازی پایگاه انتخاب رشته تحصیلی و دفتر مشاوره تحصیلی را لازم دانست.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز با توجه به نیاز داوطلبان به ادامه تحصیل در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی گفت: در شرایط حساس کنونی که با شیوع ویروس کرونا مواجه هستیم یکی از دغددغه‌های اصلی والدین، تحصیل در شرایطی است که سلامت فرزندانشان به خطر نیفتد.


رئیس‌السادات با توجه به این مطلب که یکی از راهکارهای قابل توجه در زمینه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تحصیل داوطلبان در شهر محل اقامت آنان است، افزود: الحمدلله دانشگاه آزاد اسلامی بستر بسیار مناسبی را برای ادامه تحصیل متقاضیان فراهم آورده و با رعایت همه اصول و پروتکل‌های بهداشتی، زمینه لازم را برای اطمینان‌بخشی به والدین درباره سلامت داوطلبان فراهم کرده است.


عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با بیان این نکته که مسئولان دانشگاه درک صحیحی از شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه دارند، گفت: متقاضیان به ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی از جهت پرداخت شهریه، هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند؛ چراکه تمهیدات و تسهیلات مناسبی از سوی دانشگاه از جمله تقسیط شهریه در کل سنوات تحصیلی، تخفیف شهریه در برخی رشته‌ها و حتی بازپرداخت اقساط شهریه بعد از فراغت از تحصیل به همه داوطلبان ارائه می‌شود.


به گزارش آنا، در این نشست، وظایف هر یک از کارگروه‌های کمیته جذب دانشجو مشخص و مقرر شد هر یک از کارگروه‌ها مقدمات و مأموریت‌های محوله را تا قبل از برگزاری کنکور سراسری به نحو احسن انجام دهند.


انتهای پیام/۴۱۱۷/4062/




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته