دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 شهريور 1399 - 13:34
نیکخو مطرح کرد؛

جمع‌آوری رزومه قوی برای دانشجویان با عقد قرارداد صنعتی

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری گفت: عقد قراردادهای صنعتی برای مجریان آن بهره مالی و برای دانشجویان رزومه قوی خواهد داشت.
کد خبر : 512255
IMG-20200903-WA0008.jpg

محمدمهدی نیکخواه نیکخو در گفتگو با خبرگزاری آنا در شهرری اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری با هدف خدمات صنعتی به شرکت‌های مستقر در شهرک صنعتی حضور فعالی داشته است و در آینده نزدیک موجب می‌شود که از ظرفیت‌‌های تخصصی فرهیختگان، استادان و دانشجویان علاقه‌مند به حضور در عرصه واقعی صنعت استفاده شود.


عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری اضافه کرد: عقد قراردادهای صنعتی برای مجریان آن بهره مالی و برای دانشجویان رزومه قوی خواهد داشت و استادان نیز برای تکمیل سقف حضور موظف‌شان در کنار تدریس دانشگاه به فعالیت صنعتی می‌پردازند‌.


مسئول کلینیک فناوری و کسب و کار مستقر در شهرک صنعتی شمس‌آباد اهمیت صنعت سنگ در ایران را یاد‌آور شد و ادامه داد: صنعت سنگ با توجه به گستردگی و ظرفیت بالا از دیرباز مورد توجه ایرانیان بوده است؛ پایداری طبیعی سنگ در ساختمان‌ها، جنگ‌افزارها، دست‌افزارها، دست‌نوشته‌های سنگی به جای مانده از دوران گذشته تاکنون به نمایش درآمده است.


نیکخو خاطرنشان کرد: با توجه به وجود بیش از یکصد واحد صنایع حوزه سنگ در شهرک شمس‌آباد امید است با حضور دانشگاه، پیشنهادهای سازنده و ارائه طرق عملی، صنعتی سبز را برای سنگ، بدون ضایعات و هدررفت منابع به وجود آوریم و مسلماً در این حوزه سرمایه‌های ملی نیز حفظ خواهند شد.


مسئول کلینیک فناوری و کسب و کار مستقر در شهرک صنعتی شمس‌آباد مطرح کرد: افزایش توانایی و کسب تجارب صنعتی استادان و دانشجویان با تشکیل هسته‌های فناور، کارگروه‌های فنی و فعالیت در چارچوب تحقیق توسعه (R&D) صنایع، دانشگاه را به سمت صنعتی شدن پیش می‌برد و به‌تبع آن علاوه بر منفعت مالی، آینده درخشانی را برای همگان رقم خواهد زد.


به‌گزارش آنا، کلینیک فناوری و کسب و کار مستقر در شهرک صنعتی شمس‌آباد توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری راه‌اندازی شده و نیکخواه نیکخو عضو هیئت علمی واحد یادگار امام (ره) مسئولیت آن را بر عهده دارد.


شهرک صنعتی شمس‌آباد با داشتن حدود  ۳‌هزار واحد صنعتی‌، بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه‌ است که با توجه به موقعیت جغرافیایی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری ظرفیت ارزشمندی برای تحقق ارتباط میان صنعت و دانشگاه فراهم می‌کند.


انتهای پیام/۴۱۱۷/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته