دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 شهريور 1399 - 09:12
زارع:

راهبرد دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، ارتقا و تقویت فعالیت‌های ورزشی در منطقه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: بخش قابل‌توجهی از فعاليت‌های‌ ورزشی‌ در منطقه لارستان و شهرستان‌های اطراف با حمايت اين واحد دانشگاهی و مراکز تابعه انجام و از راهبردهای قطعی و مداوم اين دانشگاه تقويت ورزش در منطقه لارستان و شهرستان‌های همجوار است.
کد خبر : 512207
IMG-20200903-WA0003.jpg

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لارستان، مهدی زارع در دیدار با تعدادی از پيشكسوتان و اعضای تشکل بزرگان ورزش جنوب که به منظور گفتگو با هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در این واحد دانشگاهی حضور پیدا کرده بودند، اظهار کرد: بخش قابل‌توجهی از فعاليت‌های‌ ورزشی‌ در منطقه لارستان و شهرستان‌های اطراف با حمايت اين واحد دانشگاهی و مراکز تابعه انجام شده و در اختیار قراردادن امكاناتی‌ مانند استفاده از خوابگاه‌های مجهز و سالن‌های ورزشی بر اساس مقررات مربوطه سازمانی، از راهبردهای قطعی و مداوم اين دانشگاه به‌منظور تقويت ورزش در منطقه لارستان و شهرستان‌های همجوار است.


رئيس دانشگاه آزاد اسلامی‌ لارستان با‌توجه‌ به ظرفيت‌های منحصر به فرد اين واحد دانشگاهی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی لارستان از مقطع ابتدایی‌ تا مقطع دكتری‌ تخصصی، فعاليت‌های گسترده‌ای را در زمينه تربیت نونهالان، نوجوانان و جوانان را در مدارس سما و دانشکده‌های متعدد این دانشگاه و تشویق آنان به فرهنگ ورزش و نشاط مشروع در دستور کار خود قرار داده است.


زارع گفت: بدون‌تردید مدارس و آموزشكده سما، حلقه اتصال دانش‌آموزان‌ در مدرسه به دانشجویان شاغل به تحصیل دانشگاه است.


موفقیت دانشجویان و دانش‌آموزان در زمینه ورزش


وی خاطرنشان کرد: بسياری‌ از دانش‌آموزان و دانشجویان ما در زمينه‌های‌ ورزشی‌، موفقیت‌ها و مقام‌های برتر را در استان و حتی‌ كشور از آن خود كرده‌اند كه می‌توان به صعود يکی‌ از دختران نونهال دانش آموز سما به قلعه دماوند در ایام اخیر اشاره کرد كه نشان‌دهنده اهميت نقش ورزش بين دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی لارستان است.


این استاد دانشگاه با تجليل از فعاليت‌‌های ارزنده تشکل بزرگان ورزش جنوب اظهار كرد: فعاليت‌های شما بزرگواران، ورزشكاران و پيشكسوتان ورزشی باعث تقويت روحيه ورزشكاری و ترویج گسترده فرهنگ امر به معروف ورزشی در جامعه شده است.


این مقام مسئول ادامه داد: فرهنگ زیبای منطقه جنوب كشور در عرصه اتحاد اجتماعی و همبستگی‌ فرق اسلامی‌ و اتحاد مثال‌زدنی بين شيعه و برادران اهل سنت، زبانزد بوده و تشكل بزرگان ورزش جنوب نمونه و مصداق بارز اين اتحاد مذهبی‌ و ملی‌ است.


این مسئول با تسلیت درگذشت يکی از ورزشكاران ارزشمند این تشکل اظهار كرد: مرحوم ابراهيم شجاع يكی از نمادهای‌ ورزشی‌ و يكی‌ از چهره‌های‌ ورزشکار خوش‌آتیه‌ در منطقه ما بود كه ضايعه درگذشت اين جوان ورزشكار و توانمند باعث خسارات جبران‌ناپذيری‌ به جامعه ورزشی‌ منطقه شد‌ که امیدوارم با صبوری و تلاش برای پرورش جوانان با استعداد ورزشکار  این خسارت معنوی، کاهش پیدا کند.


زارع با قدردانی‌ از فعاليت‌های‌ ورزشيارانی چون اقایان پيشداد، محمدتقی‌ شجاع، پاسالاری‌ و اسماعيلی، خطاب به آنان گفت: تلاش‌های شما و دیگر خيرین دلسوز و حامیان ورزش منطقه باعث تاسيس چندين مجموعه ورزشی‌ شده كه بسيار ارزشمند و شايسته قدردانی‌است.


به گزارش آنا، اعضای گروه بزرگان ورزش جنوب حاضر در این جلسه با قدردانی از فعالیت‌های قابل تحسین دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه‌های علمی و ورزشی منطقه و تاسیس دفتر تقریب مذاهب اسلامی در این دانشگاه که باعث الفت بیشتر بین مردم منطقه با سلایق و مذاهب گوناگون شده است، همراه با معاونان این واحد دانشگاهی، گزارشی‌ از عملكرد خود را در زمینه فعالیت‌های ورزشی ارائه داده و خواستار ادامه فعاليت‌های‌ مشترک‌ بین دانشگاه و این تشکل مردم‌نهاد شدند و با نثار گل به گلزار شهدای گمنام با آرمان‌های انقلاب تجدید میثاق‌ کردند.


انتهای پیام/۴۱۱۷/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته