دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 شهريور 1399 - 09:31

دانش‌بنیان‌ها به نمایشگاه انرژی افغانستان می‌روند

نخستین و بزرگ‌ترین نمایشگاه ایران در حوزه انرژی‌ با موضوع آب، برق و مخابرات ایران در افغانستان میزبان دانش‌بنیان‌های ایرانی می‌شود.
کد خبر : 512210
_MID0287.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نخستین و بزرگ‌ترین نمایشگاه ایران در حوزه انرژی‌ با موضوع آب، برق و مخابرات ایران در افغانستان میزبان دانش‌بنیان‌های ایرانی می‌شود.


نمايشگاه تخصصي انرژی( آب، برق و مخابرات) و خدمات فنی و مهندسی ایران در افغانستان گامی برای معرفی توانمندی‌های ایران در این حوزه‌ها به بازارهای جهانی و هموار شدن مسیر صادرات محصولات دانش‌بنیان به این کشور است.


این نمایشگاه اول تا سوم مهرماه سال جاری با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و وزارت نیرو برگزار می‌شود و دانش‌بنیان‌های متقاضی تا 20 شهریورماه مهلت دارند که برای حضور در این نمایشگاه ثبت‌نام کنند.


در اين نمايشگاه، توانمندی‌های توليدي شركت‌هاي ايراني در حوزه‌های انرژی( آب، برق و مخابرات) و خدمات فنی و مهندسی در پاویون ایران به نمایش درمی‌آید. همچنین شرایط مناسبی برای برگزاری نشست‌های رودررو میان شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی و افغانستانی فراهم می‌شود.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته