دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 شهريور 1399 - 17:06
با حضور مسئولان انجام شد؛

نامگذاری ساختمان اداری آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان به نام سردار سلیمانی‎

تابلو نامگذاری ساختمان اداری آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان به نام سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی رونمایی شد.
کد خبر : 512135
3bbeea15-cc1e-4693-bba8-7e6e6aa5c849.jpg

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زاهدان، مراسم رونمایی از تابلو نامگذاری ساختمان اداری آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان به نام سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان، سردار غلام‌نبی کوهکن رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان و جمعی از مدیران دانشگاهی و استانی برگزار شد.



موهبتی در این مراسم که رونمایی از تابلو توسط حبیب ظهوری جانباز ۷۵ درصد انجام شد با بیان اینکه باید نام و خاطره شهدای انقلاب اسلامی حفظ شود، شهدا را برکات ارزشمندی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست که با رشادت و از خودگذشتگی باعث اقتدار و اعتلای کشور شدند.



استاندار سیستان و بلوچستان نامگذاری ساختمان اداری آموزشی واحد زاهدان را به نام سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی کاری ارزشمند و قابل ستایش دانست.


سلطانعلی میر دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه  آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان نیز گفت: نامگذاری بزرگ‌ترین ساختمان اداری آموزشی واحد زاهدان گام کوچکی مقابل عظمت خون شهدا و از جمله سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.


میر عنوان کرد که در سایر واحدهای استان نیز ساختمان‌های شاخص و پرتردد به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شده است.



انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته