دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 شهريور 1399 - 22:33
با حکم وزیر بهداشت؛

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی منصوب شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی مصطفی قانعی را به‌عنوان دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی منصوب کرد.
کد خبر : 511675
57936774.jpg

بعه گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از وبدا، وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی در حکمی مصطفی قانعی را به عنوان دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی منصوب کرد.


در متن حکم سعید نمکی خطاب به قانعی آمده است؛


جناب آقای دکتر مصطفی قانعی


استاد محترم دانشگاه و فوق تخصص بیماری‌های ریه


یکی از مهم‌ترین دستاوردهای نظام آموزش عالی سلامت در جمهوری اسلامی ایران توسعه کمی و کیفی رشته‌های تخصصی بالینی بوده و در این رهگذر پیشرفت‌های شایانی حاصل گردیده است، به‌نحوی که در زمینه تربیت نیروهای متخصص مورد نیاز در رشته‌های بالینی پزشکی نه تنها کشور به مرحله خودکفایی رسیده، بلکه در سطوح بین المللی و فرامرزی نیز با کسب موفقیت‌های چشمگیر، توجه بسیاری را به خود جلب نموده است.


در این راستا دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی نقش عمده‌ای در برنامه ریزی و نظارت بر ایجاد و توسعه رشته‌های مذکور داشته و دارای جایگاه ممتازی در حوزه آموزش علوم پزشکی است.


با عنایت به موارد یاد شده و نظر به تجربیات و سوابق ارزشمند علمی و اجرائی جناب‌عالی، بدین‌وسیله به‌عنوان دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی منصوب می‌شوید تا با استفاده از نظریات کلیه صاحب‌نظران و افراد ذی‌صلاح موجبات ارتقای بیش از پیش این حوزه را فراهم آورید. از آنجائی که براساس ابلاغ شماره ۱۰۰/۱۴۳۷مورخ ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ نظارت و پیگیری امور دبیرخانه شورای یاد شده به معاون محترم آموزشی واگذار گردیده، لذا هماهنگی با آن معاونت محترم در جهت انجام امور محوله مورد انتظار است.


توفیق جناب‌عالی را در اعتلای رسالت مهم آن مجموعه حائز اهمیت از خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم.


انتهای پیام/4127


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته