دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
محمدرضا شرف‌‎الدین در گفتگو با آنا:

وضعیت سینما در دوران کرونا درست‌‎بشو نیست/ چاره‌ای جز اکران آنلاین «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» نداریم

تهیه‌کننده سینما اعتقاد داشت: منتظر ماندیم بلکه شرایط اکران سینماها بهتر شود تا «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» را روی پرده ببریم اما این وضعیت انگار درست‌‎بشو نیست.
کد خبر : 511630

به گزارش خبرنگار حوزه سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، اکران فیلم‌های تازه سینمایی همچنان با تزریق فیلم‌های جدید بر پرده سینما و یا پلتفرم‌های اینترنتی ادامه دارد. حجم فیلم‌های فعلی در حال نمایش به شکل حداقلی است اما به هرحال هنوز هم متقاضیانی برای عرضه آثار تازه سینمایی وجود دارد بلکه کم کم بتوانند چهره توزیع فیلم‌ها را عوض کنند.


«زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» از جمله آثاری است که پیش از این از نمایش احتمالی آن در سینمای آنلاین خبر داده شد با این حال تاکنون نتوانسته به نمایش درآید.


محمدرضا شرف الدین، تهیه‌کننده این فیلم در اینباره به خبرنگار آنا گفت: هدف ما در حال حاضر بر اکران آنلاین «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» است. گرچه منتظر ماندیم بلکه شرایط اکران سینماها بهتر شود تا آن را روی پرده ببریم اما این وضعیت انگار درست‌‎بشو نیست.


وی افزود: باید فکری به توزیع آن کنیم و گویا چاره‌ای جز پخش اینترنتی آن نداریم. متأسفانه بی‌رونقی حاصل از کرونا بر سینما نیز حاکم است و راه گریز دیگری هم وجود ندارد.


گفتنی است؛ «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» به کارگردانی امیراطهر سهیلی با نقش‌آفرینی لعیا زنگنه به عنوان تنها بازیگر فیلم ساخته شده است.


در خلاصه داستان آن آمده است: «هزاران سال قبل یونس شک می‌کند، می‌لغزد و آن‌جا که باید داستانش در اوج تمام شود طعمه ماهی می‌گردد و شکم ماهی آغاز داستان یونس می‌شود و اکنون هزاران سال بعد ژاله شک می‌کند، می‌لغزد و آن‌جا که باید داستانش در اوج تمام شود، زنانی که با گرگ ها می‌دوند آغاز می‌شود».


این فیلم محصول سال ۱۳۹۶ است که  در ژانر دفاع مقدس ساخته شده و در زمان جنگ تحمیلی می‌گذرد و داستان آن حاشیه‌ای بر عملیات مرصاد است.


انتهای پیام /4143/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته