دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 شهريور 1399 - 11:31
آنا گزارش می‌دهد؛

تدبیر گل‌محمدی برای نجات پرسپولیس از ناکامی لیگ قهرمانان آسیا

سرمربی تیم پرسپولیس برای آنکه تیمش در لیگ قهرمانان آسیا ناکام نشود برنامه‌ریزی لازم را برای کسب موفقیت در این رقابت‌ها انجام داد.
کد خبر : 511360
photo_2020-08-15_21-43-17.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، یحیی گل‌محمدی با قبول شکست در دربی و شائبه‌هایی پیوستن به سپاهان تا حدود زیادی موفقیتش در لیگ برتر را در معرض خطر دید. سرمربی پرسپولیس در واکنش به ناکامی در دربی و احتمال حضورش در سپاهان پاسخ‌های متفاوتی داد تا حدودی سنگینی این دو اتفاق از روی شانه‌هایش برداشته شود.


سرمربی پرسپولیس بحث حضور در سپاهان را شایعه‌ای برای بر هم ریختن نظم تیمش پیش از دربی دانست و درباره شکست مقابل استقلال هم از مشکلات مالی، فرصت اندک در فصل نقل و انتقالات و تلاش برخی افراد خودی که پرسپولیس را از دشمن بیرونی بی نیاز می‌کنند، سخن گفت.


گل‌محمدی که ابراز امیدواری کرده بود در لیگ قهرمانان آسیا شاگردانش به موفقیت دست یابند، برای آنکه در نقل و انتقالات اسکلت اصلی تیمش حفظ شود و نسبت به جذب بازیکنان مورد نیاز تیم اقدام شود تا اواسط این هفته به باشگاه پرسپولیس فرصت داده تا بازیکنانی جذب شوند که قدرت تیم برای مصاف با حریفان آسیایی افزایش یابد. 


پرسپولیس در دو بازی ابتدایی خود در لیگ قهرمانان آسیا 5 امتیاز از دست داد تا در انتهای جدول گروه C قرار بگیرد. سرخ‌پوشان در ادامه باید چهار دیدار برگزار کنند که دو بازی با التعاون عربستان، یک بازی با الدحیل و شارجه امارات انجام دهد. در حال حاضر التعاون 6 امتیاز دارد، الدحیل 3 امتیاز اندوخت و شارجه هم امتیاز با پرسپولیس یک امتیاز دارد. بازی‌های بسیار سختی در انتظار قهرمان لیگ برتر ایران است و این موضوع باعث شده تا گل‌محمدی درخواست جدی برای حفظ بازیکنان شاخص و اصلی تیم را به همراه جذب چند مهره کلیدی داشته باشد.


گل‌محمدی اعلام کرده توافقی با سپاهان نداشته و تمام تمرکزش روی موفقیت تیمش در لیگ قهرمانان آسیاست. او که از عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات رضایت ندارد، نمی‌خواهد با حذف در مرحله گروهی لیگ قهرمانان شاهد افزایش منتقدانش باشد. شکست در دربی به اندازه کافی ملامت برخی پیشکسوتان و تعداد زیادی از هواداران را  به همراه داشت و سرمربی سرخ‌پوشان چاره را در این دیده که مسئولان باشگاه را در تنگنا قرار دهد تا آن‌ها نسبت به تمدید قرارداد استخوان‌بندی تیم و جذب بازیکنان توانمند مورد نیاز تیم اقدام کنند.


در روهای آینده مشخص خواهد شد که گل‌محمدی توانایی آن را خواهد داشت که مدیران باشگاه را با خود همسو کند یا اینکه اتفاقات دیگری رخ می‌دهد. وداع با لیگ قهرمانان آسیا خواسته هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس نیست و اگر خواسته‌های نقل و انتقالاتی گل‌محمدی اجرایی نشود هم او بهانه لازم برای ناکامی احتمالی در لیگ قهرمانان را خواهد داشت.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته