دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 شهريور 1399 - 10:00

کشمکش بین گل‌محمدی و مدیران پرسپولیس بالا گرفت/ لیست یحیی در دست یک دلال

باشگاه پرسپولیس برای جذب نفرات مدنظر گل‌محمدی و مدیربرنامه‌هایش تحت فشار است.
کد خبر : 511083
مهدی رسول پناه، مهرداد هاشمی، علی رغبتی.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مدیریت باشگاه پرسپولیس شدیداً از سوی یحیی گل‌محمدی و مدیربرنامه‌هایش تحت فشار است تا چهار بازیکن را جذب کند.


بازیکنانی که مدیربرنامه‌های آنها با گل‌محمدی یکی است و این مسئله اصلا به مذاق مسئولان باشگاه پرسپولیس خوش نیامده و به نوعی با اعتراض آنها همراه شده است.


نفراتی چون سعید جلالی‌راد، علی نعمتی، محمد‌حسین مرادمند و حسین مهربان که شاگرد گل‌محمدی در شهرخودرو بودند مدنظر این مربی برای اضافه شدن به لیست بزرگسالان قبل از ارسال لیست سرخپوشان به AFC جهت حضور در لیگ قهرمانان هستند.


با آمدن این نفرات به پرسپولیس قاعدتاً چهار بازیکن هم باید از جمع سرخپوشان کنار گذاشته شوند که این مسئله هم اکنون در این تیم مشکل‌ساز شده است.


یحیی در مصاحبه‌ها و پست‌های اینستاگرامی اخیرش شدیدا باشگاه پرسپولیس را برای جذب این نفرات تحت فشار گذاشته در حالی که برخی در این باشگاه اعتقاد دارند نفرات مدنظر سرمربی  در حدی نیستند که به کار تیم‌شان بیاید و داشته‌های فعلی به مراتب بهتر از آنها هستند.


در هر صورت لیست گل‌محمدی حواشی زیادی را در باشگاه و حتی تیم پرسپولیس ایجاد کرده و به نظر می‌آید مهدی رسول‌پناه چاره‌ای جز جذب بازیکنان نامبرده نداشته باشد. مگر اینکه پیشنهاد وسوسه انگیز سپاهان به گل‌محمدی این مربی را هوایی کرده و تمام معادلات را برهم بزند.


نکته قابل توجه اینکه اگر یحیی تمایلی برای ادامه کار در پرسپولیس نداشته و خواهان رفتن به سپاهان باشد، رسول‌پناه و دیگر مسئولان این باشگاه رضایت‌نامه او را بدون مشکل صادر خواهند کرد. از این جهت که خون انها از اقدامات اخیر سرمربی تیم‌شان به جوش آمده است.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته