دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1399 - 19:44
امام جمعه بابل:

نوگرایی و نوسازی آموزشی تراز علمی دانشگاه آزاد اسلامی را ارتقا می‌دهد

امام جمعه بابل گفت: نوگرایی و نوسازی آموزشی و فعالیت‌های علمی بالندگی و تراز علمی دانشگاه را ارتقا می‌دهد.
کد خبر : 511068
d59cd9a9-7518-4190-a4ed-703f567730e3.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بابل، حجت‌الاسلام حسن روحانی در دیدار سید میرالله حسینی رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل اظهار کرد: انگیزه حرکت سیدالشهدا(ع) استفاده از دستورات دینی و احیای اسلام ناب محمدی از طریق تشکیل دولت اسلامی و ولایت است.


وی به نقش امامت و ولایت در جامعه اشاره کرد و افزود: برای اصلاح و شکوفایی جامعه از آشفتگی حضور ولایت ضروری است و نقش امامت و ولایت در حکومت زمینه پویایی و شکوفایی تمام ابعاد در یک جامعه را فراهم می‌کند.


امام جمعه بابل بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری و تلاش مسئولان دلسوز دانشگاه امروز دانشگاه آزاد اسلامی به یک مجموعه بسیار بزرگ علمی و فرهنگی تبدیل شده است.


روحانی توضیح داد: در شرایط کرونایی، تحول و فراهم کردن زیرساخت کلاس‌های فضای مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی برای آموزش و ارتقای کیفت علمی دانشجویان یک ضرورت است و انجام این کار سبب پیشرفت دانشگاه می‌شود.


این استاد حوزه و دانشگاه به نقش استادان و مسئولان علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل اشاره کرد و گفت: شیوه و روش آموزش باید با تدبیر بیشتر و تلفیقی از مجازی و حضوری باشد تا در دانشگاه‌ها با رکود علمی و پژوهشی مواجه نشویم.


امام جمعه بابل ادامه داد: باید در فضای کرونایی کشور فعالیت‌های فرهنگی بیشتری صورت گیرد و ارتباط و انتقال مباحث دینی و مذهبی به دانشجویان از طریق فضای مجازی شیوه مناسب و اثرگذار است.


روش‌های آموزشی نوین دنیا الگوی مناسب برای تعالی و اهداف آموزش


وی با بیان اینکه روش‌های آموزشی نوین دنیا می‌تواند الگوی مناسب برای تعالی و اهداف آموزش موثر باشد، تأکید کرد: نوگرایی و نوسازی آموزشی و فعالیت‌های علمی بالندگی و تراز علمی دانشگاه را ارتقا می‌دهد.


روحانی تأکید کرد: شهرستان بابل دارای شخصیت‌های علنی و حوزوی بزرگی است و باید دانشگاه آزاد اسلامی بین دانشگاه‌های استان مازندران از تراز علمی و فرهنگی بالای برخوردار باشد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل نیز با ارائه گزارش از عملکرد آموزشی و فرهنگی و فعالیت‌های انجام شده در حوزه مرکز تحقیقات «رجه» گفت: مهم‌ترین رسالت دانشگاه آزاد اسلامی در جامعه ارائه خدمات علمی، فرهنگی و اجتماعی است، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در اعتلای علمی و فرهنگی و تعلیم و تربیت نسل جوان در سطح کشور موفق عمل کرد و جزء واحدهای علمی و شاخص است.


سید میرالله حسینی بیان کرد: مهم‌ترین اولویت کاری و سرلوحه برنامه بلندمدت ما در حوزه فرهنگی است و با کمک  بسیج سه‌گانه، استادان و کارکنان به‌ویژه دانشجویان در تبیین رهنمودهای مقام معظم رهبری و  اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب حرکت خواهیم کرد.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته