دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1399 - 16:39
یک مسئول سازمان نوسازی مدارس خبر داد؛

راه‌اندازی پویش «مهر را با محرم آغاز کنیم» برای ساخت مدرسه/ مردم انتخاب می‌کنند کمک‌هایشان برای کدام استان هزینه شود

مدیر روابط عمومی سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: ار ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر پویش «مهر را با محرم آغاز کنیم» در سراسر کشور برای ساخت مدرسه راه‌اندازی شده است.
کد خبر : 511047

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سید مهدی حسینی‌نیا با اشاره به راه‌اندازی پویش «مهر را با محرم آغاز کنیم» برای ساخت مدارس در سراسر کشور گفت: در آستانه سال تحصیلی و در راستای کمک مومنانه، پویشی از سوی سازمان نوسازی کشور و مجمع خیرین مدرسه ساز و با مشارکت مردم برای ساخت مدارس در سراسر کشور آغاز شده که با جمع‌آوری کمک‌های مردمی و همراهی گروه‌های جهادی اقدام به ساخت مدارس در مناطقی از کشور که از نظر سرانه مدرسه در مضیقه هستند خواهند کرد.


وی با بیان اینکه این پویش از اول ماه محرم آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت، افزود: مدرسه‌‌‌‌‌سازی از نظر مردم یک اقدام خیرخواهانه است که به خاطر هزینه بالای احداث آن، دور از دسترس تلقی می‌شود اما هدف این پویش این است که مردم عادی هم با هر مقداری که می‌خواهند بتوانند در این امر خیر مشارکت کنند و آرزوی دوری برایشان نباشد.


مدیر روابط عمومی سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: با گروه‌های جهادی نیز هماهنگی‌هایی صورت گرفته است تا آنها هم قسمتی از کار را برعهده بگیرند ضمن اینکه مردم هم می‌توانند به صورت نقدی کمک‌های خود را پرداخت کنند.



حسینی نیا همچنین گفت: این حق برای مردم محفوظ است که انتخاب کنند پول نقدی واریزی‌شان برای کدام استان هزینه شود و می‌توانند از طریق سایت مهر مدرسه، مسیر کمک خود را دنبال کرده و از وضعیت احداث مدرسه آگاه شوند.


وی خاطرنشان کرد: هدف ما این است که مدارس یک تا سه کلاسه ساخته شود و به دنبال آن هستیم ساخت مدارس در مناطق محروم و با ضرورت بیشتر انجام شود.


انتهای پیام/4076/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته