دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1399 - 09:49
آنا بررسی می‌کند؛

گام بلند مجیدی در راستای تحقق دومین وعده مهمش

فرهاد مجیدی با شکست پرسپولیس قدم مهمی برای عمل به دومین وعده‌اش برداشت.
کد خبر : 510938
WhatsApp Image 2020-08-26 at 19.19.55 (2).jpeg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، دو ماه پیش بود که فرهاد مجیدی پس از چند ناکامی روی نیمکت استقلال و در پاسخ به انتقادات زیادی که از او می‌شد، وعده داد که با تیمش سهمیه آسیایی می‌گیرد، قهرمان جام حذفی می‌شود و از گروهش در لیگ قهرمانان آسیا صعود می‌کند.


30 مرداد با برتری 4 بر یک در خانه شاهین بوشهر، آبی‌پوشان نایب قهرمان لیگ برتر شدند و مجیدی به اولین قولی که داده بود، عمل کرد. استقلال نماینده ایران در لیگ قهرمانان شد و انگیزه سرمربی این تیم برای تحقق وعده‌هایش مضاعف شد.


شب گذشته آبی‌ها در دیداری سخت و دشوار به مصاف پرسپولیس رفتند و در شرایطی که علی علیپور در دقیقه 88 گل دوم سرخ‌پوشان را به ثمر رساند تا همگان منتظر حذف مجیدی و شاگردانش بودند، محمد دانشگر در دقیقه 93 بازی را به تساوی 2 بر 2 کشاند و در ضیافت پنالتی‌ها، استقلال بهتر عمل کرد و توانست یکی از مهم‌ترین حریفانش را با شکست بدرقه کند تا ضمن کسب برتری در دیداری سنتی به فینال جام حذفی صعود کند و مجیدی گام بلندی به سوی تحقق اهدافش بردارد.


عبور از تیم آماده پرسپولیس که در 4 فصل اخیر قهرمان لیگ برتر شده و رکوردی دست نیافتنی ثبت کرده، دشوارتر از حد انتظار بود و حالا آبی‌ها در شرایط روحی بسیار خوبی قرار دارند تا پنج‌شنبه هفته آینده در ورزشگاه امام رضا (ع) به مصاف تراکتور بروند. مجیدی یک گام دیگر تا عمل به دومین قولش فاصله دارد و جای تردیدی نیست که نماینده تبریز که آخرین سهمیه آسیایی ایران را در لیگ قهرمانان آسیا با کسب رتبه چهارم لیگ برتر به دست آورده، انگیزه زیادی برای رسیدن به مقام قهرمانی دارد.


آخرین قول مجیدی صعود از گروهش در لیگ قهرمانان آسیا بود و از 24 شهریور تا 2 مهر شاگردانش باید تلاش کنند تا حداکثر امتیازات را به دست آورند و از گروه A لیگ قهرمانان صعود کنند. استقلال پس از الاهلی عربستان و الوحده امارات که 4 امتیازی هستند، با یک امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به الشرطه عراق در رده سوم ایستاده و نیاز به کسب پیروزی‌های متوالی مقابل نمایندگان عربی دارد تا مجوز صعود به مرحله حذفی را دریافت کند. البته مصاف با حریفان آسیایی به مراتب دشوارتر از بازی‌های لیگ است و مجیدی نیاز به تقویت تیمش دارد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته