دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 شهريور 1399 - 10:58

گمانه‌زنی مشترک رسانه‌‌های اروپایی؛ منچستر سیتی مقصد نهایی مسی

اکثر رسانه‌‌های غربی از منچسترسیتی به عنوان فوق ستاره فوتبال جهان و باشگاه بارسا نام می‌برند.
کد خبر : 510692
001.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، لیونل مسی تصمیمش را برای جدایی از بارسلونا گرفته و قصد دارد تیمی که با آن 33 جام قهرمانی گرفته را ترک کند.


برخی رسانه‌های اروپایی مقصد جدید لیونل مسی را مشخص کردند. این بازیکن که با اعلام جدایی از بارسلونا بازار نقل و انتقالات اروپا را شوکه کرده از باشگاه‌های یوونتوس، میلان، منچسترسیتی، اینتر، بایرن مونیخ، لیورپول، پاری‌سن‌ژرمن و آرسنال پیشنهاد دارد. 


با وجود پیشنهادهای مختلفی که به فوق ستاره آرژانتینی شده اما این بازیکن پیش از آنکه به بارسلونا اعلام کند قصد فسخ یک‌طرفه قراردادش را دارد، تیم جدیدش را مشخص کرده بود. مسی نزدیک به نیمی از جام‌هایش با بارسا را در فاصله سال‌های 2008 تا 2011 با سرمربیگری پپ گواردیولا کسب کرد و برای همین  در نظر دارد در تیمی بازی کند که گواردیولا در حال حاضر سرمربی‌اش است. به ادعای برخی رسانه‌های اروپایی لئو با پپ صحبت‌هایش را انجام داده و پس از فسخ قرارداد با کاتالان‌ها به منچسترسیتی خواهد رفت.


گواردیولا در سه فصل حضورش روی نیمکت بارسلونا توانست با این تیم سه قهرمانی لالیگا، دو بار فتح لیگ قهرمانان اروپا، دو قهرمانی در کوپا دل‌ری، سه جام سوپرکاپ اسپانیا، دو قهرمانی جام باشگاه‌های جهان و دو جام سوپرکاپ اروپا را به دست آورد و البته دو بار هم بهترین مربی جهان شد. 


سرمربی فعلی منچسترسیتی در آن دوران در مصاحبه‌هایی که با رسانه‌های مختلف کرده بود یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت تیمش را بازی‌های درخشان لیونل مسی دانسته بود. گواردیولا رابطه بسیار خوبی با این بازیکن دارد و در تقابل‌هایی که پس از آن به‌عنوان سرمربی تیم رقیب با بارسلونا داشت، رابطه خوبش با مسی عیان و مشخص بود. او با بازیکن سابق دوستی مداومی داشته و امیدوار است تا مراحل انعقاد قرارداد در هیچ مرحله‌ای با مشکل مواجه نشود تا بار دیگر از مسی در ترکیب تیمش استفاده کند.


در هر صورت باید منتظر نشست و دید که آیا مسی در نهایت حاضر به ترک بارسا خواهد شد و کدام باشگاه‌ اروپایی در رقابت برای جذب مسی برنده خواهد شد. در این مورد همچنان باید منتظر اخبار داغ بود، اخباری که در چند روز اخیر مخصوصا 24 ساعت گذشته رسانه‌های معتبر خارجی را تحت تاثیر قرار داده است.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته