دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1399 - 12:59

احتمال انتقال مسی به منچسترسیتی شایعه نیست

منچسترسیتی مذاکره با مدیر برنامه‌های لیونل مسی را آغاز کرده و احتمال انتقال این فوق ستاره به این تیم انگلیسی شایعه نیست.
کد خبر : 510478
لیونل مسی.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا اعلام کرده لیونل مسی قراردادش را با این باشگاه تمدید می‌کند اما فوق ستاره آرژانتینی در حال بررسی پیشنهادات است و احتمال دارد به زودی با بارسا وداع کند.


برخی رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند مذاکره باشگاه منچسترسیتی با مدیر برنامه لیونل مسی آغاز شده و مذاکره برای حضور این بازیکن در انگلیس در حال انجام است. احتمال جدایی مسی از بارسلونا شایعه نبوده و با توجه به اینکه قرارداد این بازیکن 33 ساله تا پایان فصل 2021 است، بارسا برای آنکه از فروش این بازیکن سود ببرد، ناچار به فروشش می‌شود چون با اتمام قرارداد، مسی بازیکن آزاد می‌شود و دیگر سودی نصیب کاتالان‌ها نمی‌شود.


مسی هنوز هیچ خبری را رد یا تکذیب نکرده اما شواهد گویای مذاکره مدیر برنامه‌های وی با منچسترسیتی است و احتمال توافق طرفین وجود دارد. فوق ستاره آرژانتینی مدت زیادی است که حاضر نشده تا قراردادش را با بلوگرانا تمدید کند و اظهارنظرهای وی در مورد تغییر در ساختار باشگاه که باید از بازیکنان شروع شود شائبه جدایی او از بارسلونا را به شدت تقویت کرده است.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته