دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آبان 1394 - 16:17

ستاد عتبات عالیات در دانشگاه آزاد اسلامی رودهن راه‌اندازی شد

شعبه ستاد عتبات عالیات در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افتتاح شد.
کد خبر : 51052

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات بخش رودهن در افتتاحیه دفتر ستاد عتبات عالیات دانشگاه آزاد اسلامی رودهن که با حضور نقی شجاع رئیس واحد رودهن، محمدابراهیم سراج مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در شرق استان تهران، مسئولان ادارات بخش رودهن و تعدادی از معاونان، استادان، کارکنان و دانشجویان این واحد دانشگاهی برگزار شد، درباره این ستاد گفت: ستاد عتبات عالیات در شهری که مردمان آن ارادت خاص و ویژه به اهل بیت (ع) دارند راه‌اندازی شده است و خوشبختانه در کمتر ازچند ماه توانسته با برنامه ریزی صحیح و درست بسیار موفق عمل کند.


رضا طاهرخانی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا در تمام اقشار در ستاد عتبات نماینده داشته باشیم، افزود: امروز هم به همت دانشگاه دفتر ستاد در این واحد دانشگاهی افتتاح شد و این توفیقی است برای دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه بزرگی همانند رودهن که بتوانند در این امر نقش بسزایی را ایفا کنند.


وی با تأکید بر اهمیت موضوع بازسازی عتبات عالیات، گفت: توفیق مشارکت در بازسازی عتبات عالیات از برکات انقلاب اسلامی است و استقبال مردم با توجه به علاقه‌مندی به اهل بیت عصمت و طهارت گسترده و باید تمام ظرفیت‌ها در این امر مهم بسیج شوند و قطعاً بخش رودهن در این زمینه سهم بسزایی خواهد داشت.


طاهرخانی با توجه به اینکه انقلاب اسلامی تنها متعلق به جمهوری اسلامی ایران نیست، ادامه داد: این انقلاب متعلق به همه آزادی‌خواهان جهان است که می‌توانند آن را به دست بیاورند.


بخشدار رودهن با بیان اینکه امام راحل خواستار صدور انقلاب اسلامی به جهان شده بودند، گفت: امروز شاهد هستیم که بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه اتفاق افتاده و انقلاب اسلامی ایران همچون نوری بر تمام کسانی که آزادی‌خواه هستند می‌درخشد.


وی اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ از بزرگ‌ترین افتخارات ملت مسلمان ایران است که با یکپارچگی و وحدت کلمه، حقیقت‌خواهی و ظلم‌ستیزی، سرمشق و الگو و زمینه‌ساز بیداری و آزادی‌خواهی ملت‌های مظلوم و تحت ستم استکبار جهانی را فراهم کرد.


در پایان علیرضا سلطانی به عنوان مسئول جذب کمک‌های دانشجویی، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن معرفی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته