دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 شهريور 1399 - 16:03
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

دانشگاه آزاد اسلامی پشتوانه‌ای قوی برای نظام آموزش عالی است

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در بازدید از مرکز تحقیقاتی و آموزشی رجه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی سرمایه‌ای ارزشمند و پشتوانه‌ای قوی برای نظام آموزش عالی است.
کد خبر : 510313
photo5915881442796221358.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بابل، علی کریمی‌فیروزجاه در بازدید از مرکز تحقیقاتی و آموزشی رجه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین علیه‌السلام اظهار کرد: نگاه مجلس یازدهم به دانشگاه آزاد اسلامی نگاه تعاملی و حمایت‌آمیز است و در راستای همسویی و هم‌افزایی برای کمک به دانشگاه تلاش خواهند کرد.


وی به ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل اشاره کرد و افزود: مرکز تحقیقاتی و آموزشی رجه واحد بابل در کشور منحصربه‌فرد بوده و سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان و بیشتر کاربردی است.


عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای اجرای طرح درآمدزا، مازندران به‌ویژه شهرستان بابل دارای ظرفیت بالا و فضا برای انجام کارهای اشتغالزایی بوده و در این حوزه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل توانمندی فراوانی دارد و برای این‌گونه طرح‌ها انگیزه مضاعف نیاز است.



کریمی‌فیروزجاه بیان کرد: با توجه به امکانات آزمایشگاهی و استخر ماهیان خاویاری و گرمابی و برای فعالیت دانش‌بنیان در حوزه پرورش ماهیان خاویاری می‌توانیم از سازمان مرکزی، مجلس شورای اسلامی و استانداری کمک بگیریم.


وی ادامه داد: امیدواریم با همکاری و همفکری رئیس و استادان اهل مهارت و فن دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل پرورش ماهیان خاویاری در این مرکز راه‌اندازی شود؛ چراکه این یک کار بزرگ برای دانشگاه چرخه اقتصادی و علمی است.


مرکز رجه قابلیت راه‌اندازی پکیچ پرورش ماهیان خاوریاری را دارد



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل نیز به ارائه گزارشی از عملکرد علمی، پژوهشی و فرهنگی واحد پرداخت و توضیح داد: این دانشگاه دارای زیرساخت‌های آزمایشگاهی و تجهیزات شیلاتی بسیار بالایی است و آمادگی اجرای طرح‌های دانش‌بنیان و درآمدزایی را دارد.


سیدمیرالله حسینی اضافه کرد: مرکز تحقیقاتی و آموزشی رجه می‌تواند با توجه به ظرفیت موجود و کمک نمایندگان مردم بابل در مجلس شورای اسلامی و همکاری مسئولان شهرستانی و استانی، مجموعه پرورش ماهیان خاوریاری در استان راه‌اندازی کند.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته