دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1399 - 15:26
شهردار دلند مطرح کرد؛

استفاده از طرح‌های دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی برای توسعه شهر «دلند»

شهردار دلند گفت: آماده استفاده از طرح‌های دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر در راستای توسعه و گسترش فضای سبز شهر هستیم.
کد خبر : 510065
BS0K4739.JPG

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از آزاد‌شهر، رضا سلطانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از سه سال پیش که بنده مسئولیت خدمت‌رسانی به مردم در شهر دلند را عهده‌دار شدم، تلاش کردم تا فضاهای سبز و  آموزشی شهر را ارتقا داده و در این راستا  آمادگی استفاده از طرح‌های دانش‌بنیان را برای توسعه داریم.


وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر یکی از دانشگاه‌های توسعه‌یافته و دارای رشته‌های متعدد برای دانشجویان  منطقه بوده که در آن تلاش شده زمینه پرورش دانشجو کارآفرین و طرح‌های دانش‌بنیان مورد توجه بیشتری قرار گیرد.


شهردار دلند با توجه به بودجه شهرداری ادامه داد: در 20 سال گذشته تغییر چندانی در افزایش بودجه شهرداری صورت نگرفته؛ اما در دو سال گذشته افزایش بودجه به اندازه ۲۰‌سال گذشته انجام شده است.


سلطانی افزود: بودجه امسال 48 میلیارد ریال منعقد شده که پیش‌بینی می‌شود تا آذر امسال این بودجه محقق شده و به آن متمم افزوده شود.


وی لایروبی کانال و رودخانه‌ها را در سه سال گذشته از مهم‌ترین فعالیت‌های شهرداری برشمرد و خاطر‌نشان کرد: در سه سال گذشته مبلغ 23 میلیارد ریال برای لایروبی کانال و رودخانه‌های سطح شهر و جمع‌آوری آب‌های سطحی هزینه شده که این امر سبب کاهش شدید خسارت‌های احتمالی در زمان وقوع سیل شده است.


این مسئول در شهر دلند گفت: با مصوبه شورای شهر و تایید کمیته انطباق سه دستگاه ماشین آلات فرسوده و اقساطی شهرداری فروخته و به جای آن یک دستگاه ماشین آتش نشانی، یک دستگاه لودر و یک دستکاه خودروی سواری خریداری شد که ارزش آن به 30 میلیارد ریال می‌رسد.


انتهای پیام/۴۱۱۷/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته