دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1399 - 13:54
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان:

محرم 99 تجلی همزمان شور و شعور حسینی در کشور است

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: محور مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) امسال با وجود شیوع ویروس منحوس کرونا تجلی شور و شعور حسینی در کشور است.
کد خبر : 510019
IMG_5473.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لارستان، حجت‌الاسلام عبدالله عباسی در حاشیه مراسم زیارت عاشورا که در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان برگزار شد، اظهار کرد: با وجود همه مشکلات به‌وجود آمده و شیوع ویروس منحوس کرونا، مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) امسال با رنگ و بوی خاصی در کشور و میهن اسلامی‌مان مشاهده می‌شود و می‌توان گفت که محرم امسال تجلی شور و شعور حسینی در کشور است.


وی با بیان این موضوع که امسال، دشمنان انسانیت و آزادی‌خواهی همه توان تبلیغاتی خود را به میدان آورده بودند تا بتوانند شور حسینی را در کشور کمرنگ جلوه دهند افزود: با وجود همه تلاش مستمر ایادی استکبار، مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان با شکوهی خاص در هر جای از میهن اسلامی‌مان در حال برگزاری است.


معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان گفت: امام حسین(ع) مانند باران بر قلب‌های سوزان مسلمانان و شیعیان جهان می‌بارد و این عشق فراموش ناشدنی، همیشه و تا ابد در جان و قلب‌های همه آزادگان جهان زنده و جاویدان است.


عباسی ادامه داد: حضرت اباعبدالله الحسین(ع) فقط یک شخص نیست؛ بلکه یک فرهنگ بوده و راه و روش عاشورایی آن امام راستین، زمینه‌ساز فرهنگی است که امتی را در برابر استکبار تادندان‌مسلح به قیام واداشته و خون شهادت‌طلبی و ایثار را در رگ‌های امت اسلامی به جریان می‌اندازد.


وی عنوان  کرد: امروز مفتخریم به داشتن محرم و عاشورایی که نقطه عطف مبارزه با استکبار زمان است و حسینی که همه انسان‌های آزاده چه مسلمان و غیرمسلمان بدان افتخار می‌کنند.


معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان خاطرنشان کرد: شایسته است که از هیئت مذهبی ثامن‌الحجج این واحد دانشگاهی که این مراسم باشکوه را در دهه اول محرم در این واحد دانشگاهی به خوبی اجرا می‌کند، تشکر کنیم.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته