دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 مرداد 1399 - 12:30
به منظور خدمت رسانی سریع و راحت به مراجعه کنندگان؛

سامانه نوبت دهی واحد اجرای ثبت اسناد و املاک تهران راه اندازی شد

سامانه نوبت دهی واحد اجرای اسناد لازم الاجرای اداره ثبت اسناد و املاک تهران در راستای تسهیل و تسریع در خدمت رسانی به مردم راه اندازی شد.
کد خبر : 509529

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از مرکز رسانه قوه قضائیه، عبدالحسین رامشی گفت: پیرو تاکیدات رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مبنی بر تکریم ارباب رجوع و تسهیل و تسریع در خدمت رسانی به مردم با استفاده از بستر‌های الکترونیکی، سامانه نوبت دهی واحد اجرای اسناد لازم الاجرای اداره ثبت اسناد و املاک تهران راه اندازی شد و از اول شهریور ماه آماده ارائه خدمات است.


وی گفت: به منظور دسترسی آسان و حذف مراجعات فیزیکی به ویژه در شرایط گسترش ویروس منحوس کرونا، مراجعه کنندگان واحد‌های اجرا می‌توانند با ورود به بخش اطلاعیه‌های وب سایت اداره ثبت اسناد و املاک استان تهران به آدرس «th.ssaa.ir»، به صورت الکترونیک و با توجه به مشخصات شخصی و شماره پرونده نوبت خود را اخذ کنند.


مدیرکل ثبت اسناد و املاک تهران افزود: در این سامانه از ساعت هشت تا چهارده، امکان ثبت پذیرش نوبت در هر ساعت ۶۰‌نفر وجود دارد و مراجعه کنندگان با مراجعه به اداره اجرا در ساعت مقرر می‌توانند به پرونده خود رسیدگی کنند.


رامشی از مراجعین خواست که به موقع و در زمان اعلام شده در اداره اجرا حضور یابند.
انتهای پیام/4076/


انتهای پیام/

برچسب ها: قوه قضائیه
ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
۰
سلام. پس چرا نمیشه نوبت گرفت؟انگار سایت بسته ست. لطفاسایت رو باز کنين يااينکه بگین چه موقع و کجا باید نوبت گرفت؟ ممنون
هلدینگ شایسته