دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مرداد 1399 - 20:00
علمایی در هیئت امنای دانشگاه آزاد قم:

وضعیت آموزشی واحدهای دانشگاهی در سراسر کشور توسط سامانه آموزشیار تحلیل و بررسی می‌شود

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مسائل آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از سامانه‌های آموزشیار و پژوهشیار ساماندهی شده است.
کد خبر : 509465
637335232718637406.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، پانزدهمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان قم به ریاست جواد علمایی، معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.


علمایی در این جلسه با اشاره به رونمایی از سامانه آموزشیار، اظهار کرد: با راه اندازی سامانه آموزشیار می‌توانیم وضعیت آموزشی واحد‌های دانشگاهی سراسر کشور را تحلیل کنیم. با ایجاد این سامانه اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در استان ها بررسی می‌شوند و اگر واحدی با کمبود هیئت علمی مواجه باشد، از طریق سامانه آموزشیار برای استادان در سطح استان‌ها تصمیم گیری می‌شود.


معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: در سامانه آموزشیار تعداد اعضای هیئت علمی تمامی واحدهای دانشگاه‌های آزاد اسلامی قابل پیگیری است.


وی فعالیت سامانه پژوهشیار دانشگاه آزاد اسلامی را نیز در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حل مشکلات جامعه علمی برشمرد و افزود: با فعالیت سامانه پژوهشیار، توانسته‌ایم در سطح کشور پایان نامه‌ها و رساله‌ها را ساماندهی کرده و زمینه پژوهشی حوزه‌های مختلف را احصاء و بارگذاری کنیم.


انتهای پیام/4127


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته