دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
علمایی مطرح کرد؛

دانشگاه آزاد اسلامی پیشرو در حل مسئله‌های حوزه آموزش و پژوهش/ «آموزشیار»؛ سامانه‌ای یکپارچه برای کنترل و برنامه‌ریزی مسائل آموزشی است

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با سامانه آموزشیار می‌توانیم مسائل آموزش دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور را رصد و کنترل کنیم.
کد خبر : 509115
637214806018321165.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، جواد علمایی در آیین رونمایی از سامانه مدیریت یکپارچه امور آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی (آموزشیار) که صبح امروز در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: امروز شاهد یکی از کارهای موثر در دانشگاه آزاد اسلامی هستیم و سامانه آموزشیار را رونمایی خواهیم کرد که بتوانیم بر موضوع آموزش، کنترل و برنامه‌ریزی داشته باشیم.
وی افزود: این سامانه به صورت مدیریت یکپارچه امور آموزشی است که امیدواریم بتوانیم با روش مدرن کل دانشگاه را رصد کنیم تا مشکلات آموزشی را رفع کنیم.
معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: یکپارچه‌سازی و مدیریت راهبردی در مسائل آموزشی ضرورت دارد و دانشگاه آزاد اسلامی با ظرفیت بالایی که دارد می‌تواند دانشگاهی پیشرو و حل مسئله در حوزه آموزش و پژوهش باشد.
انتهای پیام/۴۱۱۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته