دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مرداد 1399 - 10:45
همتی مطرح کرد؛

گام‌های بلند دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه فناوری اطلاعات و یکپارچه‌سازی امور آموزشی

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی گام‌های بلندی در حوزه فناوری اطلاعات و یکپارچه‌سازی امور آموزشی انجام خواهد داد و برای الگو گرفتن به جامعه ارائه می‌دهد.
کد خبر : 509113
636908484122348000.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مسعود همتی در آیین رونمایی از سامانه مدیریت یکپارچه امور آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی (آموزشیار) که صبح امروز در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: برای راه‌اندازی سامانه آموزشیار زحمات بسیار زیادی در دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده و برای مسائل آموزشی دانشگاه برنامه‌ریزی‌های خوبی شده است.
وی افزود: لایه به لایه اطلاعات آموزشی را تصحیح کرده و در زمان مشخص کارها انجام می‌شود. استرس اساتید و دانشجویان را باید مدیریت کنیم و دانشجو قبل از ورود به سامانه آگاهی کامل داشته باشد.
رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: در مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی چابک‌سازی و تصمیم‌سازی وجود دارد و امیدواریم در حوزه فناوری و اطلاعات برنامه‌های مدونی برای تاثیرگذاری هرچه بیشتر این دانشگاه در جامعه به عنوان یک دانشگاه اجتماعی ارائه کنیم.
همتی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی گام‌های بلندی در حوزه فناوری اطلاعات و یکپارچه‌سازی امور آموزشی انجام خواهد داد و برای الگو گرفتن به جامعه ارائه می‌دهد.
انتهای پیام/۴۱۱۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته