دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برنامه مداحی حاج مهدی رسولی در دهه اول محرم ۹۹

برنامه مداحی حاج مهدی رسولی در دهه اول محرم امسال اعلام شد.
کد خبر : 509291
2058088.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه معارف اسلامی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، رایحه شامه‌نواز محرم باز هم دل ها را به لرزه در می‌آورد. نوای سلام بر حسین و هیهات من‌الذله با زهم از هر کوی و برزن بلند خواهد شد. بیرق‌های عزاداری و خیمه‌های عاشقان آل‌الله برافراشته می‌شوند.


محافل عزای سرور شهیدان و یاران باوفایش دوباره پا می گیرد تا دلدادگان کوی دوست و مشتاقان کربلا نوای دلدادگی سر می دهند: که بر مشامم می‌رسد هر لحظه بوی کربلا/ بردلم ترسم بماند آرزوی کربلا.


عزاداران حسینی در جای جای ایران اسلامی امسال نیز با فرارسیدن ماه محرم در سوگ شهادت مظلومانه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش سیه‌پوش و اشک ریزند.


ماه محرم امسال نیز همچون سال‌های دیگر شاهد برگزاری مجالس عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) با حضور عاشقان و ارادتمندان خاندان اهل بیت (ع) هستیم.



البته امسال این محافل پرشور با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برگزار خواهند شد. عزاداران حسینی ضمن تعظیم شعائر ماه محرم، و ابراز ارادت به امام حسین (ع) و شهدای دشت کربلا، پیشتاز رعایت آموزه‌های بهداشتی مورد تأکید ستاد ملی کرونا نیز هستند.


در همین راستا؛ برنامه عزاداری هیئت ثارالله زنجان در دهه اول ماه محرم نیز اعلام شد. براین اساس، سخنران این هیئت، آیت‌الله عابدینی  و مداح آن  نیز حاج مهدی رسولی خواهند بود.


عزاداری دهه اول محرم هیئت هیئت ثارالله از روز پنجشنبه ۳۰ مرداد به مدت ۱۰ شب در زنجان،گلزار بهشت زهرا (س) ، حسینیه شهدا و زمین مجاور آن برگزار خواهد شد.



انتهای پیام/4104/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته