دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برنامه مداحی سیدرضا نریمانی در دهه اول محرم ۹۹

در آستانه ایام عزای حضرت سیدالشهدا (ع) برنامه مداحی سیدرضا نریمانی در دهه اول محرم امسال اعلام شد.
کد خبر : 509294
1397062514583416815379124.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه معارف اسلامی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، بار دیگر موسم محرم از  راه می‌رسد تا جان‌های عاشق را  به تکاپو بیاندازد. ارادتمندان حضرت سیدالشهدا(ع) همچون پروانگان  گرد شمع محافل حسینی خواهند چرخید و دل‌های تشنه خود را از چشمه معرفت حضرت اباعبدالله الحسین(ع)سیراب خواهند کرد.


نام و یاد امام حسین (ع) و شهدای کربلا با  جان و دل مردمان این دیار آمیخته شده و گذر قرن‌ها نتوانسته است که این شور زائدالوصف را کاهش دهد. محرم بهانه‌ای است برای خودسازی و تزکیه روح؛ فرصتی برای زدودن آیینه دل از زنگار آلودگی‌های دنیا و در این میان محافل عزاداری و دکر مصیت اهل بیت (ع) میعادگاه عاشقان می‌شود.


ماه محرم امسال نیز همچون سال‌های دیگر شاهد برگزاری مجالس عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) با حضور عاشقان و ارادتمندان خاندان اهل بیت (ع) خواهیم بود.



البته امسال این محافل پرشور با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برگزار خواهند شد. عزاداران حسینی ضمن تعظیم شعائر ماه محرم، و ابراز ارادت به امام حسین (ع) و شهدای دشت کربلا، پیشتاز رعایت آموزه‌های بهداشتی مورد تأکید ستاد ملی کرونا نیز هستند.


در این میان، برنامه برخی هیئت‌ها و محافل عزاداری با اندکی تغییر در شیوه برگزاری نسبت به  سال‌های گذشته انجام خواهد شد.


در همین ارتباط؛ برنامه مداحی کربلایی سیدرضا نریمانی در دهه اول محرم ۹۹ که در شهر اصفهان برگزار خواهد شد نیز اعلام گردید.


کربلایی سیدرضا نریمانی مداح  جلسه‌ای هستند که حجج اسلام محمدمهدی ماندگاری و رنجبر سخنرانان آن  هستند.


این مراسم  از  جمعه 31 مرداد ماه 1399 به مدت 10شب پس از نماز مغرب و عشاء در اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان برگزار خواهد شد.



انتهای پیام/4104/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته