دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مرداد 1399 - 13:43
رئیس کمیته تخصصی پژوهش و فناوری استان کرمان خبر داد؛

تصویب نشریه علمی انفورماتیک محیط‌های متخلخل در دانشگاه آزاد اسلامی کرمان

رئیس کمیته تخصصی پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان از تصویب نشریه علمی انفورماتیک محیط‌های متخلخل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان خبر داد.
کد خبر : 508899
photo_۲۰۱۹-۰۶-۱۸_۰۸-۲۹-۰۴.jpg

مریم کاظمی‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در کرمان از تصویب نشریه علمی در شورای عالی پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان خبر داد و اظهار کرد: نشریه انفورماتیک محیط‌های متخلخل در هفتمین کمیسیون انتشارات و اسناد علمی شورای عالی پژوهش بررسی و مجوز آن صادر شده است.


وی حمایت از مسئولان نشریات علمی را از اولویت‌های راهبردی دانشگاه معرفی کرده و افزود:‌ با تأکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان، حوزه پژوهش و فناوری مدتی است به این نیاز توجه کرده و برای بالابردن کمیت و کیفیت نشریه‌های این دانشگاه با رعایت استانداردهای ملی و بین‌المللی، حمایت از دست‌اندرکاران چاپ و انتشار این مجلات را در دستور کار خود قرار داده با آنکه اخذ مجوز چاپ نشریات جدید با توجه به ظرفیت بالای موجود در این واحد دانشگاهی به‌طور جدی در حال پیگیری است.


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان اضافه کرد:‌ مهدی مؤمنی‌رق‌آبادی مدیرمسئول و رضا عطارنژاد به‌عنوان سردبیر این نشریه که به‌صورت فصلنامه چاپ می‌شود در کنار شورای تحریریه امور مربوط به انتشار این فصلنامه را بر عهده خواهند داشت.


کاظمی‌پور با اشاره به اهمیت جایگاه مجلات علمی عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین ابزارها برای انتشار تحقیقات و پژوهش‌های علمی به‌طور قطع مجلات علمی هستند؛ چراکه فرضیات مشترک و داده‌های تحقیقاتی در مقالات علمی را به‌منظور یافتن حقایق به بحث و چالش می‌کشند.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته