دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مرداد 1399 - 09:04
آنتونیو کونته:

شجاعانه به مصاف سویا خواهیم رفت/ سربازان اینتر رضایت هواداران را جلب می‌کنند

سرمربی تیم اینتر گفت: سویا 5 بار فاتح لیگ اروپا شده اما شجاعانه به مصاف این تیم می‌رویم تا رضایت هوادارانمان را جلب کنیم.
کد خبر : 508794
KDBassists.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، اینتر ایتالیا در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا (جام یوفا) برابر شاختار دونتسک اوکراین با نتیجه قاطع 5 بر صفر به پیروزی رسید تا حریف سویا در دیدار فینال شود.


آنتونیو کونته در خصوص برتری مقتدرانه شاگردانش برابر نماینده اوکراین اظهار کرد: بسیار خوشحالم و احساس رضایت زیادی می‌کنیم زیرا هواداران ما می‌بینند که اینترمیلان پس از 10 سال به مرحله نیمه‌نهایی و اکنون به فینال لیگ اروپا می‌رسد. البته مشتاقانه منتظر هستیم تا رضایت همه آن‌ها را جلب کنیم اما همچنین می‌دانیم که با تجربه‌ای عالی با مخالفت روبرو هستیم.


سرمربی تیم اینتر گفت: سویا قبلاً 5 بار قهرمان این مسابقات شده است، بنابراین باید خودمان را به همان روشی که مقابل شاختار انجام داده‌ایم، آماده کنیم.


کونته تصریح کرد: بسیار راضی هستم که می‌بینم تیمم چگونه با همه اشتیاق و توان به همه چیزهایی که می‌تواند دست یابد. بازیکنان واقعاً به آنچه انجام می‌دهند، اعتقاد دارند. سربازان اینتر شجاعانه بازی می‌کنند و به توصیه‌هایی که به آن‌ها می‌شود، عمل می‌کنند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته