دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مرداد 1399 - 09:18
لوییز کاسترو:

اینتر را با نمایشی درخور تحسین شکست می‌دهیم/ مقابل بازل بر بازی مسلط بودیم

سرمربی تیم شاختار گفت: با ارائه نمایشی فوق‌العاده از سد بازل گذشتیم و با ارائه نمایشی درخور تحسین از سد اینتر عبور می‌کنیم.
کد خبر : 507545
qu2wkwi6kxqxmu3llklr.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، شاختار دونتسک اوکراین با کسب پیروزی قاطع 4 بر یک برابر بازل سوئیس راهی مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا (جام یوفا) شد و در این مرحله باید به دیدار اینتر ایتالیا برود.


لوییز کاسترو در مورد برتری شاگردانش برابر بازل به خبرنگاران اظهار کرد: مقابل حریفی که بازی پیچیده‌ای انجام می‌داد عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتیم. برای این بازی آمادگی زیادی داشتیم و هدف رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی بود. لحظه‌های خوبی داشتیم و نتیجه بازی برتری که ارائه کردیم را خیلی زود دیدیم.


سرمربی تیم شاختار در مورد رویارویی با اینتر در مرحله نیمه‌نهایی عنوان کرد: با کسب پیروزی برابر نماینده سوئیس که 8 پیروزی در 10 بازی قبلی‌اش به دست آورده بود این موضوع را ثابت کردیم که در شرایط ایده‌آلی هستیم. در بیشتر اوقات بر بازی سلطه داشتیم و حالا آماده مسابقه با اینتر می‌شویم. حریف آسانی برای این تیم مطرح نخواهیم بود و تلاش می‌کنیم تا مجوز صعود به دیدار پایانی را با ارائه نمایشی درخور تحسین به دست آوریم.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته