دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مرداد 1399 - 16:43
ابراهیم‌پور ضیایی مطرح کرد؛

آمادگی همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان دانشگاه حل مسئله/ لزوم توجه به صنعت دریایی

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فناوران سیراف گفت: کار مثبت دانشگاه آزاد اسلامی و حرکت این مجموعه به سمت دانشگاه حل مسئله را برای همکاری در حوزه دریایی تکریم کرده و آنان را کمک می‌کنم.
کد خبر : 508482
IMG-20200816-WA0014.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حسن ابراهیم‌پور ضیایی در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری علمی پژوهشی و قرارداد مشارکت در ارائه خدمات آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب و شرکت فناوران سیراف که عصر امروز در مجتمع پیامبر اعظم (ص) دانشگاه آزاد اسلامی تهران غرب برگزار شد، اظهار کرد: دنیای علم از مسیر آموزش صرف خارج شده و به سمت مهارت‌آموزی و یادگیری رفته است‌. هیچ کاری بدون بال علمی نمی‌تواند صورت بگیرد و هیچ کاری هم بدون تجربه انجام‌ نمی‌شود.


وی افزود: در زمینه ارتباط دانشگاه با صنعت دریایی کارهای خوبی انجام دادیم. همچنین زنجیره تامین و توسعه آن در کشور را برعهده گرفتیم و آمادگی داریم با تیم‌های علمی همکاری کنیم. باید حوزه فناوری دریایی و صنعت دریایی کار و تلاش بسیاری صورت بگیرد.


رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فناوران سیراف بیان کرد: صنعت دریایی، صنعتی مادر است و ما به دنبال تخصصی کردن آن هستیم. بنده افسر نیروی دریایی قبلا بودم و وظیفه خودم می‌دانم که کار مثبت دانشگاه آزاد اسلامی و حرکت این مجموعه به سمت دانشگاه حل مسئله را برای همکاری در حوزه دریایی تکریم کرده و آنان را کمک می‌کنم و آماده همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان دانشگاه حل مسئله هستیم.


ابراهیم‌پور ضیایی ادامه داد: تمام دانشگاه‌های بزرگ دنیا بیزینس اسکول دارند، در ایران نیز باید در کنار دانشگاه‌های خود چنین رویکردی داشته باشیم و ما در شرکت خود به دنبال آکادمیک دریایی هستیم تا علاقه‌مندان به حوزه علم و دانش را به سمت کارآفرینی سوق دهیم. از مدیریت واحد تهران غرب تشکر می‌کنم که در راستای تفاهم‌نامه همکاری به ما کمک بسیاری کردند.


انتهای پیام/۴۱۱۸/۴۰۸۴/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته