دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مرداد 1399 - 11:20
وزیر علوم به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان:

آزادگان با مقاومت وصف‌ناپذیر خود آیین آزادگی و صبوری را معنایی تازه بخشیده بودند

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همزمان با ۲۶ مردادماه، سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان با صدور پیامی این روز را گرامی داشت.
کد خبر : 508343
1583306142-photo-2018-03-19-14-06-05.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همزمان با ۲۶ مردادماه، سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان با صدور پیامی این روز را گرامی داشت.


متن پیام وزیر علوم به شرح زیر است:


بیست و ششم مردادماه سال ۱۳۶۹ برگ زرینی در تاریخ کشور ایران است. در این روز فرزندان غرورآفرین این سرزمین، که با پایمردی و مقاومت وصف‌ناپذیر خود رسم و آیین آزادگی و صبوری را معنایی تازه بخشیده و جهانیان را متحیر صبر و استقامت خود ساخته بودند، با کمال افتخار و سرفرازی به آغوش کشور بازگشتند.


مایه افتخار است برای خانواده بزرگ نظام آموزش عالی کشور که در جمع خود بهره‌مند از حضور اثرگذار آزادگان و ایثارگران است.


وظیفه خود می‌دانم این روز بزرگ که همواره در تاریخ بلند این سرزمین ماندگار و یادآور رشادت‌های سرفرازان این دیار خواهد بود را خدمت یکایک آزادگان بزرگوار و خانواده‌های محترمشان که در کسوت اعضای محترم هیئت علمی، مدیران و کارکنان و دانشجویان عزیز که در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی کشور ایفای نقش می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض کنم.


سلامتی، عزت و توفیق روزافزون این گرانمایگان را آرزومندم. همچنین سلام و درود دارم بر ارواح طیبه عزیزانی که در ایام اسارت به درجه شهادت نائل آمدند و یا در دوران بعد از آزادی به لقاء حق پیوسته‌اند. یاد و راه همه آن‌ها را گرامی داشته و علو درجات را از درگاه حق برای آنان مسئلت داریم.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته