دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مرداد 1399 - 14:40

دی بروینه برترین بازیکن لیگ برتر انگلیس شد

کوین دی بروینه به‌عنوان برترین بازیکن فصل 20-2019 لیگ برتر انگلیس شناخته شد.
کد خبر : 508435
KDBassists.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، اتحادیه فوتبال انگلیس کوین دی بروینه را به عنوان بازیکن برتر لیگ برتر این کشور در فصل 20-2019 انتخاب کرد.


هافبک منچسترسیتی موفق شد با شکست جردن هندرسون، سادیو مانه، ترنت الکساندر آرنولد، دنی اینگز، نیک پوپ و جیمی واردی به این افتخار مهم دست پیدا کند.


جالب است دی بروینه تنها بازیکن منچسترسیتی است که پس از قهرمانی لیورپول در لیگ برتر انگلیس موفق به کسب عنوانی مهم در رقابت‌های این فصل شده است. دی بروینه با ثبت 20 پاس گل و به ثمر رساندن 13 گل نمایش بسیار خوبی را در رقابت‌های این فصل ارائه کرد و برای سومین فصل متوالی به عنوان یکی از گلزنان برتر تیمش شناخته شد.


الکساندر آرنولد به عنوان بازیکن جوان برتر فصل 20-2019 انتخاب شد در حالی که یورگن کلوپ سرمربی لیورپول پس از قهرمان کردن تیمش عنوان بهترین مربی این فصل را به دست آورد. کلوپ برای برنده شدن در جایزه برترین مربی فصل از فرانک لمپارد، کریس وایلدر و برندن راجرز پیشی گرفت.


به گزارش آنا، دی بروینه با وجود قهرمانی لیورپول بهترین بازیکن این فصل لیگ برتر انگلیس شد و به همه ثابت کرد چرا در رقابت‌های فصلی که به پایان رسید، در منچسترسیتی نمایش چشمگیرش باعث شده بود تا بسیاری از سرمربیان تیم‌ها ابراز امیدواری کنند این هافبک بلژیکی در خط میانی تیمشان بازی می‌کرد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته