دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مرداد 1399 - 21:30

اصرار ستاره‌های بارسلونا به سرمربیگری ژاوی

ستاره‌های تیم بارسلونا علاقه زیادی دارند تا ژاوی بار دیگر بازگردد و این مرتبه به جای آنکه کاپیتان تیمشان باشد، سرمربی آن‌ها شود.
کد خبر : 508239
0312e52e43db45808789caee18081783500x500@2x.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، شکست 8 بر 2 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا علاوه بر اینکه انتقادات شدیدی از سوی رسانه‌ها، هواداران و مدیران باشگاه به عملکرد کیکه ستین سرمربی به همراه داشت، با انتقادات شدیدی از سوی بازیکنان نسبت به عملکرد سرمربی تیم همراه شد.


ستین که نتوانسته ساختار مشخصی برای تیم بارسلونا مشخص کند و شیوه‌های مد نظر او باعث ناکامی‌های کاتالان‌ها شده، از مدت‌ها پیش با انتقادات بازیکنان درون رختکن تیم مواجه شد. بازیکنان بزرگی چون جرالد پیکه، لیونل مسی، لوئیز سوارز، سرجیو بوسکتس، سرجیو روبرتو و یوردی آلبا بارها درون رختکن تیم به نوع مربیگری ستین معترض بودند و این اعتراض‌ها پس از ناکامی در لالیگا و از دست رفتن قهرمانی بیشتر شد. با این حال جوزپ ماریا بارتومئو مالک باشگاه بارسلونا حاضر شد تا این مربی را حفظ کند و در لیگ قهرمانان از او استفاده کند.


شکست سنگین برابر بایرن مونیخ باعث شده تا بازیکنان تیم در گفتگوهایی که انجام دادند، نسبت به عملکرد ستین انتقادات شدیدی کنند. این بازیکنان شاخص ضمن قبول ضعف خود در دیدار دیشب از نداشتن برنامه مشخص برای بازی مقابل بایرن مونیخ صحبت کردند. در صدر بازیکنان معترض جرارد پیکه است که اعلام کرده جوّ فعلی بارسلونا بیش از حد وخیم است. او گفته که با آمدن چند بازیکن جدید مشکلی حل نمی‌شود بلکه تیم باید از لحاظ برنامه‌های درون زمین تنظیم مجدد شود.


لیونل مسی هم در واکنش به نتیجه بسیار ضعیف بارسلونا اعلام کرده ما نیاز به ایده‌های جدید، چهره‌های جدید و برنامه‌های جدید داریم. این صحبت از درون یک تیم ویران بیرون آمده است. در واقع فوق ستاره آرژانتینی به صورت تلویحی اشاره کرده که تیمش نیاز به تغییرات زیادی به خصوص در کادر فنی دارد.


از مدت‌ها قبل بازیکنان بارسلونا تمایل خود را به بازگشت ژاوی هرناندز نشان داده بودند. او که در دوران بازی کاپیتان بلوگرانا بود، رهبر تیم در درون زمین بود و به خوبی می‌توانست بازیکنان را درون زمین مدیریت کند. شخصیت بالایی که ژاوی دارد و سال‌ها حضور وی در جمع کاتالان‌ها او را مهم‌ترین گزینه برای هدایت بارسلونا معرفی کرده است. در حقیقت خواسته ستاره‌های فعلی باشگاه بارسلونا که بیشتر آنها تجربه زیادی دارند و چندین سال است در این باشگاه بازی می‌کنند، حضور دوباره ژاوی این‌بار در قامت سرمربی تیم است. باید دید مدیران باشگاه بارسلونا و در رأس آنها بارتومئو که مالک این باشگاه محسوب می‌شود، چه اقداماتی برای بازگرداندن ژاوی بر روی نیمکت تیم فوتبال باشگاهش انجام خواهد داد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته