دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مرداد 1399 - 09:58
بارتومئو:

شکست مقابل بایرن مونیخ فاجعه بود/ روزهای آینده در خصوص ستین تصمیم می‌گیریم

رئیس باشگاه بارسلونا گفت: شکست برابر بایرن مونیخ فاجعه بود و درباره برکناری سرمربی تیم در روزهای آینده تصمیم می‌گیریم.
کد خبر : 508067
snl4tia8xnufbz757thn.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، شب تحقیرآمیز بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا را بایرن مونیخ آلمان با متحمل کردن شکست 8 بر 2 به آبی و اناری‌ها رقم زد. مهم‌ترین خواسته هواداران و بازیکنان بارسا پس از این شکست برکناری کیکه ستین از سرمربیگری این تیم است.


جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا در واکنش به این شکست و در خصوص اخراج ستین از سرمربیگری به خبرنگاران گفت: در چند روز آینده درباره این موضوع تصمیم می‌گیریم. هواداران پیش از شروع دیدارهای باقیمانده لیگ قهرمانان اروپا نظرشان را در مورد سرمربی تیم داده بودند.


بارتومئو بار دیگر با سؤالی در خصوص آینده ستین مواجه شد و اینکه بارسلونا با این مربی به فعالیت خود ادامه می‌دهد که رئیس باشگاه بارسلونا با عصبانیت گفت: ترجیح می‌دهم الان چیزی نگویم. اگر خون جدیدی تزریق شود و شرایط نوین و پویایی در بارسلونا ایجاد شود من اولین نفری هستم که از بارسلونا جدا می‌شوم و مسئولیت‌ها را واگذار خواهم کرد.


مالک باشگاه بارسلونا که به شدت از شکست سنگین 8 بر 2 مقابل بایرن مونیخ ناراحت و عصبی بود درباره اینکه آینده باشگاه با چه تغییراتی مواجه می‌شود و انتخابات مدیریتی باشگاه در سال 2021 برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در حال حاضر حرفی درباره تصمیمات جدید داخل باشگاه نخواهم زد. باید آستانه تحمل و طاقتمان را برای پذیرش این شکست تلخ بالا ببریم. بایرن مونیخ شایسته پیروزی بود و حساب نمی‌کردیم با چنین نتیجه بدی بازنده شویم. این شکست فاجعه بود.


بارتومئو با مسئولیت‌های سنگینی پس از شکست باورنکردنی 8 بر 2 روبه‌رو شده است و به خوبی می‌داند که برای کم کردن درد ناشی از این باخت تاریخی باید تغییراتی زیاد در بارسلونا ایجاد کند و مهم‌ترین آن خداحافظی با کیکه ستین است که با وجود پذیرش چنین شکست سخت و ننگینی حاضر نشده از سمت سرمربیگری تیمش استعفا دهد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته