دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1399 - 16:54
مدیرکل بازرسی منطقه ۷ دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد؛

لزوم انتقال دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی در آزمون دکتری به سایر مراکز علمی

مدیرکل بازرسی منطقه ۷ دانشگاه آزاد اسلامی بر لزوم انتقال دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی در برگزاری آزمون دکتری به سایر مراکز علمی تأکید کرد.
کد خبر : 508000
1597320157-whatsapp-image-2020-08-13-at-11.25.27.jpeg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قزوین، علیرضا محمدپور در حاشیه بازدید از محل برگزاری آزمون جامع دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین با اشاره به برگزاری طرح تعاون و تجربه موفق دانشگاه آزاد اسلامی در برگزاری آموزش مجازی و آزمون دکتری اظهار کرد: لازم است تا دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی در این حوزه‌ها به سایر مراکز علمی کشور هم منتقل شود و دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان الگو در این حوزه معرفی شود.


مدیرکل بازرسی منطقه ۷ دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و موارد و نکاتی که از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شده اهمیت دارد؛ چراکه برگزاری آزمون با استانداردهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.


به گزارش آنا، آزمون جامع دکتری از ۲۲ مردادماه در واحدهای کرج، قزوین، تاکستان، ابهر، خدابنده و زنجان به مدت حداکثر یک هفته برگزار می‌شود و چیزی در حدود ۶۰۰ نفر در این آزمون شرکت خواهند داشت، در طرح تعاون آزمون جامع شرکت‌کنندگانی از واحدهای دانشگاهی آذربایجان‌غربی، شرقی، اردبیل، یزد، تهران، کردستان و حتی واحد دانشگاهی بین‌المللی امارات متحده عربی حضور داشتند.


انتهای پیام/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته