دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
علمائی خبر داد؛

آمادگی سازمان مرکزی برای توسعه رشته‌های کاربردی در استان سیستان و بلوچستان

معاون علوم، مهندسی و کشاوزی دانشگاه آزاد اسلامی از آمادگی سازمان مرکزی برای توسعه رشته‌های کاربردی در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
کد خبر : 507962
WhatsApp Image 2020-08-13 at 20.47.23.jpeg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زاهدان، جواد علمائی با حضور در هفدهمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: سازمان مرکزی در راستای توسعه رشته‌های کاربردی در استان سیستان و بلوچستان این آمادگی را برای ایجاد رشته‌های جدید دارد.


وی حرکت دانشگاه آزاد اسلامی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری را حرکت جهادی عنوان کرد و افزود: با استفاده از گستردگی و توانمندی‌های استان و شرایط مطلوب دانشگاه آزاد اسلامی در بعد آزمایشگاهی، استادان و نیروی انسانی بالقوه با ایجاد رشته‌های کاربردی مورد نیاز استان ازجمله جوشکاری در زیر آب در مسیر توسعه با شتاب بیشتری گام خواهیم برداشت.


معاون علوم، مهندسی و کشاوزی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه استان سیستان و بلوچستان با توجه به شرایط خاص و برخورداری از ظرفیت‌ها و استعدادهای پنهان و آشکار  شایسته محرومیت و کم‌برخورداری نیست، تأکید کرد: مسئولان دانشگاه با جابه‌جایی رشته‌ها از مسیر قانونی از شرایط موجود به نفع توسعه منطقه استفاده کنند.


علمائی عنوان کرد: با توجه به شرایطی که توسط کرونا پیش آمده برگزاری کلاس‌های درس به‌صورت مجازی یکی دیگر از فرصت‌های مناسب در فرایند توسعه آموزشی است که می‌توان با برگزاری استانی در کاهش استفاده از استادان حق‌التدریس و بالا بردن سطح کیفی آموزش با استفاده از استادان هیئت علمی تمام‌وقت اقدام کرد.


آمادگی جامعه المصطفی برای جذب دانشجو از کشورهای همسایه 


حجت‌الاسلام شیخ مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در استان سیستان و بلوچستان نیز با قدردانی از نقش ارزنده دانشگاه آزاد اسلامی در کشور و استان با ابراز امیدواری از پیگیری دانشگاه آزاد اسلامی استان مبنی بر تأسیس رشته‌های جدید همسو با نیاز فعلی استان از آمادگی جامعه المصطفی برای جذب دانشجو از کشورهای همسایه  با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی استان خبر داد.


انتهای پیام/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته