دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایرانشهر:

۶ رشته کاربردی به رشته‌های پردیس آموزشی «بمپور» اضافه می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر گفت: مهر امسال 6 رشته جدید کاربردی و مورد تقاضا به لیست رشته‌های پردیس آموزشی شهرستان بمپور اضافه می‌شود.
کد خبر : 503017
photo5814433898652873898.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ایرانشهر، احمد ابراهیمی در جلسه شورای اداری شهرستان بمپور درباره راهکارها و برنامه‌ریزی‌های لازم برای توسعه کمی و کیفی پردیس آموزشی این شهرستان اظهار کرد: در نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹، ۶ رشته جدید کاربردی و مورد تقاضا به لیست رشته‌های این پردیس اضافه خواهد شد.


وی ادامه داد: راه‌اندازی دبیرستان سمای دانشگاه با نظارت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر در شهر بمپور (شهرستان بمپور از شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان و مرکز آن شهر بمپور است) را نیز در دستور کار داریم.


این مسئول افزود: پردیس آموزشی بمپور مهر سال گذشته با حمایت‌ها و پیگیری‌های  سلطانعلی میر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در شهرستان بمپور راه‌اندازی شد و بیش از ۴۰۰ دانشجو در سه رشته تحصیلی در نخستین سال فعالیت این پردیس آموزشی ثبت‌نام کردند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر درباره انتظارات و درخواست‌های  این واحد دانشگاهی عنوان کرد: با توجه به اینکه اراضی کشاورزی شهرستان بمپور از مرغوبیت و استعداد بالایی برای تولید محصولات کشاورزی برخوردار هستند؛ بنابراین واگذاری اراضی کشاورزی را درخواست کردیم و خواهان یک باب ساختمان اداری و زمین لازم برای ساخت مرکز آموزشی هستیم.


به گزارش آنا،‌ ابراهیم افرازه فرماندار شهرستان بمپور یک باب ساختمان اداری جنب اداره آموزش و پرورش شهرستان بمپور، یک قطعه زمین برای ساخت ساختمان آموزشی را به پردیس آموزشی شهرستان بمپور واگذار کرد که جزء مصوبات جلسه شورای فرمانداری شهرستان بمپور هم بود.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته