دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1399 - 13:17
در گفتگو با آنا تأکید شد؛

لزوم شناسایی چالش‌ها و بهبود کمبودهای مسیر آموزش مجازی

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم بر لزوم ارتقای سطح کیفی در اجرای مراحل آموزش مجازی و بررسی چالش‌ها و رفع آنها تأکید کرد.
کد خبر : 507846
۲۰۲۰۰۸۱۲_۱۲۰۳۰۳.jpg

آسیه تنها در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در قشم اظهار کرد که با توجه به شرایط موجود و تداوم همه‌گیری ویروس کرونا لازم است برای ارتقای سطح کیفی در اجرای مراحل آموزش مجازی به‌صورت متداول دوره‌هایی با محور بررسی چالش‌های موجود و بهبود آنها برگزار شود تا با شناسایی هرگونه کمبود در مسیر آموزش مجازی برای رفع آن اقدامات مناسبی صورت بگیرد.


وی گفت: در همین راستا بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده و تدوین تقویم اجرایی، کارگاه آموزشی و توانمندسازی و دوره آموزشی مهارت مربیگری مدارس از سوی مرکز آموزش دوره‌های کوتاه مدت و تخصصی سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم برگزار شد.


معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم عنوان کرد که برگزاری این کارگاه آموزشی مربوط به نرم‌افزارهای کاربردی در دوره‌های آموزش مجازی به‌منظور ارتقا و توانمندسازی معلمان و مربیان مدارس سمای قشم بود.


تنها با بیان اینکه دوره‌های ابتدایی تحصیل به‌عنوان نخستین نقطه ارتباط اجتماعی برای کودکان، فضایی بسیار مهم و حیاتی است، تصریح کرد: توسعه کمی و کیفی مدارس به‌عنوان یکی از اولویت‌های نظام آموزش در سند تحول بنیادین و سازمان سما محسوب می‌شود.


به گزارش آنا، دوره ابتدایی مدارس سمای قشم در دو گروه دخترانه  با 385 دانش‌آموز و پسرانه با 200 دانش‌آموز، جزء بهترین و مجهزترین مدارس این جزیره محسوب می‌شود که از مدت راه‌اندازی آن در کمتر از یک دهه توانسته رضایتمندی جامعه بومی را فراهم آورد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب