لزوم شناسایی چالشها و بهبود کمبودهای مسیر آموزش مجازی
آسیه تنها در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در قشم اظهار کرد که با توجه به شرایط موجود و تداوم همهگیری ویروس کرونا لازم است برای ارتقای سطح کیفی در اجرای مراحل آموزش مجازی بهصورت متداول دورههایی با محور بررسی چالشهای موجود و بهبود آنها برگزار شود تا با شناسایی هرگونه کمبود در مسیر آموزش مجازی برای رفع آن اقدامات مناسبی صورت بگیرد.
وی گفت: در همین راستا بر اساس برنامهریزی انجام شده و تدوین تقویم اجرایی، کارگاه آموزشی و توانمندسازی و دوره آموزشی مهارت مربیگری مدارس از سوی مرکز آموزش دورههای کوتاه مدت و تخصصی سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم برگزار شد.
معاون آموزشهای عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم عنوان کرد که برگزاری این کارگاه آموزشی مربوط به نرمافزارهای کاربردی در دورههای آموزش مجازی بهمنظور ارتقا و توانمندسازی معلمان و مربیان مدارس سمای قشم بود.
تنها با بیان اینکه دورههای ابتدایی تحصیل بهعنوان نخستین نقطه ارتباط اجتماعی برای کودکان، فضایی بسیار مهم و حیاتی است، تصریح کرد: توسعه کمی و کیفی مدارس بهعنوان یکی از اولویتهای نظام آموزش در سند تحول بنیادین و سازمان سما محسوب میشود.
به گزارش آنا، دوره ابتدایی مدارس سمای قشم در دو گروه دخترانه با 385 دانشآموز و پسرانه با 200 دانشآموز، جزء بهترین و مجهزترین مدارس این جزیره محسوب میشود که از مدت راهاندازی آن در کمتر از یک دهه توانسته رضایتمندی جامعه بومی را فراهم آورد.
انتهای پیام/4062/
انتهای پیام/