دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1399 - 11:48
مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی کشور:

خبرنگاران در کنار کادر درمان در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند

مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی گفت: خبرنگاران پا‌به‌پای کادر درمان در خط مقدم مبارزه با کرونا حضور دارند.
کد خبر : 507829
3499725.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حسین کرمانپور صبح امروز در نشست خبری که در محل سازمان نظام پزشکی به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، اظهار کرد: اگر ما در خط مقدم مبارزه با کرونا ادعایی داریم به دلیل حمایت‌های رسانه‌ها  است. در این مدت که بیماری کرونا به کشور وارد شد خبرنگاران به صورت صد درصدی کنار کادر درمان هستند و برخی از آنها خود گرفتار این بیماری شدند.


وی افزود: خبرنگاران و عکاسان در تمام بیمارستان‌ها حضور دارند و اگر ایثار پزشکان و کادر درمان به نمایش گذاشته می‌شود نتیجه تلاش و زحمات خبرنگاران است.


مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی کشور با اشاره به تلاش رسانه‌ها در انتشار اخبار از زمان شیوع کرونا گفت: از روز اول که گرفتار بیماری شدیم خبرنگاران کنار من بودند و اطلاعات بیماران را نشر دادند، جامعه پزشکی با کمک رسانه‌ها توانست افرادی را که نیاز به مراجعه به بیمارستان ندارند را در منزل مراقبت و درمان کنند.


وی خاطرنشان کرد: امسال روز پزشک به صورت حضوری برگزار نمی‌شود لذا با کمک فکری به این نتیجه رسیدیم پویش همدلی با مدافعان سلامت طراحی شود و عده‌ای با مصاحبه و تولید محتوا به کادر درمان انرژی بدهند. امروز انرژی کادر درمان رو به افول است و نیاز به انرژی دارند.


مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی در پایان تأکید کرد: صحنه‌های تلخ مثل مرگ‌ها، بیماری افراد اثرات بدی روی پزشکان می‌گذارد که ممکن است رفته رفته این موضوع تشدید شود.


انتهای پیام/۴۱۴۸


انتهای پیام/

برچسب ها: کرونا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته